Aj majster tesár sa občas utne. Tentoraz sa to stalo Porsche. Do servisov zvoláva 150 000 hriešne drahých Taycanov.
Kde sa končia hranice elektromobilov? Zadá sa, že limit nepoznajú. Novinka Porsche šprintuje na stovku za 2,2 sekundy!
Porsche oznámilo, že svoj brutálny Taycan, ktorý nedávno zvládol kultový okruh Nürburgring za 7 minút 7,55 sekundy, predstaví 11. marca.
Prvý elektromobil značky je na trhu už niekoľko rokov, a tak dozrel čas na facelift. Vylepšenia sa týkajú prevažne jazdných vlastností a rýchlosti nabíjania.
Nová verzia elektrického Porsche Taycan síce chorvátsky elektrický hyperšport neporazila, no k jeho výkonu sa priblížila na dohľad. A to za štvrtinovú cenu.
Elektrickým autám sa pri prudkých vyhýbacích manévroch príliš nedarí. Porsche Taycan je však výnimkou.
Porsche odhaľuje kabínu po facelifte. Zbaví sa analógových prístrojov.
Tesla má hlavu v smútku. Elektrické Porsche Taycan Turbo S si totiž opäť privlastnilo rekordný čas v „zelenom pekle“.
Nemecká automobilka na poli elektromobilov nezaháľa a rozširuje ponuku modelového radu Taycan o ďalšie kombi.
Nová generácia indukčnej nabíjačky by mohla nabiť také Porsche Taycan už za 10 minút!
Elektrické Porsche Taycan je ranou priamo do čierneho.
Pri Porsche akosi očakávate vysoké ceny, ale cena jeho elektromotorov a batérií i tak vyráža dych.
Porsche plní svoj sľub. Do ringu vypúšťa praktickejšiu verziu Taycanu.
Porsche našlo cestu, ako prísť k elektromobilom efektívnejšie. Prenechá ho malej firme s veľkým know-how.
Porsche rozširuje rodinu Taycanov. Tentoraz smerom nadol. No budete si istí, že aj základná verzia je poriadnou šelmou.
Britský pár si vyskúšal úskalia elektromobility na vlastnej koži. Mal smolu, trasa dlhá čosi vyše 200 km sa stala takmer hororom.
Uvedenie elektrického Porsche Taycan na Strednom Východe sprevádzala tá najmegalomanskejšia svetelná šou.
Automobiloví výrobcovia dnes šetria, kde sa dá. Na programe dňa je aj masové prepúšťanie. Iba Porsche má celkom opačné starosti.
Pri elektromobiloch si budeme musieť zvyknúť, že inovácie nám budú automobilky ponúkať takpovediac za pochodu.
Kia zabodovala v aktuálnom ročníku svetovej ankety o najlepšie auto roka hneď dvakrát. Bohužiaľ, víťazné SUV Telluride si v Európe nekúpime.