Legendárny športový model s označením T je výnimočný manuálnou prevodovkou, ktorá je dnes už vo vysokovýkonných autách raritou.
Celý systém – odbory, Dolné Sasko, rodiny – je navrhnutý tak, aby zachoval status quo, povedal nemenovaný bývalý zamestnanec firmy.
Je to nezvyčajné, ale v prípade Porsche to dokazuje, ako sa stará o svojich klientov.
Zvolávacích akcií súvisiacich s batériami elektromobilov stále pribúda. Nevyhne sa im ani Porsche a Audi.
Britská tenistka toho od víťazstva na US Open 2021 veľa nedokázala.
Zachráni nový 6-takt spaľovacie motory? Mal byť mať nízke emisie a vysoký výkon.
Aj majster tesár sa občas utne. Tentoraz sa to stalo Porsche. Do servisov zvoláva 150 000 hriešne drahých Taycanov.
Je možné, že ešte stále neboli objavené všetky vzácne veterány či youngtimery? Je! A sú ich desiatky na jednom mieste.
Táto technológia potrebuje toľko elektrickej energie, že je len súčasťou plug-in hybridných verzií.
Varta je z najhoršieho vonku.
Porsche nehodlá staviť budúcnosť SUV Cayenne len na jednu kartu.
Porsche sužuje pokles predaja v Číne a akoby toho nebolo dosť, najnovšie sa musí vyrovnať s následkami povodní.
Varta má obrovské dlhy a je len krok od vyhlásenia platobnej neschopnosti.
Volkswagen investoval miliardy do vývoja elektromobilov a tie sa akosi nevracajú. Preto začal tvrdo šetriť.
To čo predviedlo Porsche pri prvej hybridnej deväťstojedenástke, funguje ako KERS v monopostoch F1.
Audi Q6 e-tron a Porsche Macan sa môžu pochváliť novou elektrickou platformou PPE. Tá obsahuje aj nové elektromotory.
Zahrávať sa s legendou sa nie vždy oplatí, no Porsche to riskne. Prvú elektrifikovanú deväťstojedenástku ukáže 28. mája.
Americký Startup ClearMotion vyvinul systém, ktorý robí s podvozkom auta to, čo robí systém na potláčanie rušivých zvukov v slúchadlách.
Krásna športovkyňa získala nového lukratívneho sponzora.
Aj Porsche zatúžilo po SUV s troma radmi sedadiel. Doraziť má do troch rokov ako siedmy modelový rad.