Rimac vlastní Bugatti spolu s Porsche, no chcel by podiel Porsche odkúpiť a stať sa úplným vlastníkom značky. Rokovania vraj už začali.
Predať veľa áut ešte neznamená aj veľa zarobiť. Kľúčom k prosperite je zisk na jednom predanom vozidle.
Wolfgang Porsche má na krku škandál. Zatiaľ čo jeho spoločnosti čelia vážnym finančným problémom, „starý pán“ si užíva luxus a plánuje podozrivé projekty.
V uplynulom roku Porsche klesli predaje, čistý zisk, prevádzkový zisk a aj tržby. O prácu už prišli dvaja riaditelia.
"Padáka" dostali dvaja topmanažéri a ohrozená je vraj aj pozícia Olivera Blumeho, ktorému vyčítajú, že "sedí na dvoch stoličkách".
Porsche sa ešte donedávna krízy vyhýbali. Dnes to už však neplatí. Starostí má až-až.
Aj puristická verzia modelu 911 sa dočkala modernizácie. Navyše je stále v ponuke aj vo variante Touring, ktorý ju z okruhov presúva na bežné cesty.
Modernizácia súčasnej generácie postupne pokračuje. Tentoraz prišla na rad verzia Carrera S, ktorá sa výkonovo dotiahla na predfaceliftovú 991 GTS.
Podľa webu Teslarati má Porsche obrovské problémy s elektrickým modelom Taycan. Nejaké z nich priznáva, ale skutočný rozsah tají.
Legendárny športový model s označením T je výnimočný manuálnou prevodovkou, ktorá je dnes už vo vysokovýkonných autách raritou.
Celý systém – odbory, Dolné Sasko, rodiny – je navrhnutý tak, aby zachoval status quo, povedal nemenovaný bývalý zamestnanec firmy.
Je to nezvyčajné, ale v prípade Porsche to dokazuje, ako sa stará o svojich klientov.
Zvolávacích akcií súvisiacich s batériami elektromobilov stále pribúda. Nevyhne sa im ani Porsche a Audi.
Britská tenistka toho od víťazstva na US Open 2021 veľa nedokázala.
Zachráni nový 6-takt spaľovacie motory? Mal byť mať nízke emisie a vysoký výkon.
Aj majster tesár sa občas utne. Tentoraz sa to stalo Porsche. Do servisov zvoláva 150 000 hriešne drahých Taycanov.
Je možné, že ešte stále neboli objavené všetky vzácne veterány či youngtimery? Je! A sú ich desiatky na jednom mieste.
Táto technológia potrebuje toľko elektrickej energie, že je len súčasťou plug-in hybridných verzií.
Varta je z najhoršieho vonku.
Porsche nehodlá staviť budúcnosť SUV Cayenne len na jednu kartu.