Zdá sa, že aj Panameru čaká elektrická budúcnosť. Kým sa tak ale stane, prichádza v poslednej generácii so spaľovacími motormi.
Nový Cayenne Turbo E-Hybrid sa dynamikou nielen doťahuje na Cayenne Turbo GT, ale 80 km sa dokáže tváriť ako „nevinný“ elektromobil.
Porsche je jednou z mála značiek, ktoré sa bránia úplnému prechodu k automatickým prevodovkám.
Syntetické palivá sú veľkou témou. Mohli by totiž zachrániť spaľovacie motory. Porsche už vie ako na to.
V podstate by malo ísť o najhoršie športové auto sveta. Motor má totiž za zadnou nápravou. Lenže je to presne naopak.
Elektrickým autám sa pri prudkých vyhýbacích manévroch príliš nedarí. Porsche Taycan je však výnimkou.
V časoch masívnej elektrifikácie prichádza Porsche s autom ako vystrihnutým zo zlatých deväťdesiatych rokov.
Ukrajinská iniciatíva Car4Ukraine zhromažďuje autá darcov z celého sveta a mení ich podľa potrieb ukrajinskej armády.
Tri roky si vyžiadala modernizácia ikonického „erbu“ Porsche. Výsledok je však takmer nepostrehnuteľný.
Vrcholná otvorená verzia modelového radu 718 prináša okrem impozantného výkonu aj redukciu hmotnosti a podvozok znížený o 30 milimetrov.
Nový závod má ročne vyrobiť 750 miliónov uhlíkovo neutrálneho benzínu, čo by stačilo na prevádzku až 400 000 áut. Zatiaľ však stojí liter 50 eur. Bez dane!
Neuveriteľné. Člen predstavenstva Porsche Siegfried Wolf poslal Putinovi list so záchranným plánom.
Vynovené Porsche Cayenne síce debutuje v Šanghaji, no vyrábať ho budú naďalej v Bratislave.
Už zajtra strhne Porsche plachtu z novej generácie SUV Cayenne.
Porsche odhaľuje kabínu po facelifte. Zbaví sa analógových prístrojov.
IGOR DANIŠ: Hoci je pekné svietiť v štatistikách ako krajina, ktorá na obyvateľa produkuje najviac automobilov na svete, táto úzka špecializácia sa nám môže kedykoľvek vypomstiť.
Predstava, že umelo vyrábané syntetické palivá zachránia spaľovacie motory v rozsahu, ako ich dnes poznáme, je fikcia. Zachránia akurát tak Ferrari či Porsche.
Druhá fáza výstavby produkčného centra s rozpočtom približne 700 miliónov eur by sa mala spustiť na jeseň 2023.
Budúci Cayenne bude prvým čisto elektrickým SUV, ktoré sa tam bude vyrábať
Karavan budúcnosti má byť aerodynamický a ľahký. Aj kvôli elektromobilom.