Po štyroch rokoch osviežuje Porsche modelový rad Panamera. Špičková verzia Turbo S zrýchli na stovku za 3,1 sekundy.
Automobiloví výrobcovia dnes šetria, kde sa dá. Na programe dňa je aj masové prepúšťanie. Iba Porsche má celkom opačné starosti.
Pri elektromobiloch si budeme musieť zvyknúť, že inovácie nám budú automobilky ponúkať takpovediac za pochodu.
Pred niekoľkými týždňami mal stretnutie so slovenským vedením tejto spoločnosti.
Na Slovensko mieri investícia ďalšej automobilky. Nová fabrika Porsche má vyrásť na Považí.
Po technologickom centre, ktoré je vo výstavbe, chce postaviť firma Porsche na Slovensku aj závod na výrobu karosérií za 250 miliónov eur.
Len pár dní po predstavení nového Porsche 911 Targa láka automobilka zo Zuffenhausenu na špeciálnu edíciu.
Siedma generácia ikonickej deväťstojedenástky je tu s nami už vyše roka. Do partie chýbala už iba Targa s typickým strešným oblúkom. Je tu.
V najbližších rokoch nielenže spaľovacie motory neodídu zo scény, ale budú mať väčší zdvihový objem a viac valcov!
Toto je dobrá správa pre všetkých „puristov“. Hoci manuálne prevodovky v superšportoch vymierajú, Porsche sa rozhodlo ísť proti prúdu.
Kia zabodovala v aktuálnom ročníku svetovej ankety o najlepšie auto roka hneď dvakrát. Bohužiaľ, víťazné SUV Telluride si v Európe nekúpime.
Od športovej legendy akou je „deväťstojedenástka“ možno očakávať prekonávanie hraníc, lenže to, čo sa konštruktérom podarilo tentoraz, nemá v tomto modeli obdobu.
Porsche pripravuje odpoveď na otázku, ktorú nik nepoložil. Je ňou dobíjateľné Porsche 911. Ani sa nemožno čudovať, že s ním nie je spokojné.
V Lipsku spustilo Porsche do prevádzky vlastný nabíjací park. Obslúži minimálne 30 elektromobilov súčasne.
Porsche ide proti prúdu. V Zuffenhausene sa rozhodli vrátiť atmosférickú klasiku do ďalších dvoch modelov.
Novú verziu Macanu deklaruje Porsche ako tú najostrejšiu. Nie však výkonom, ale jazdnými vlastnosťami.
Porsche vyvíja pohonný systém so štyrmi elektromotormi. Priniesť má netušené možnosti regulácie trakcie.
Prvé čisto elektrické Porsche ponúka samé superlatívy a Teslu S doslova valcuje na okruhu Nürburgring. Teraz ale došlo aj na jeho limity.
Ikonické Porsche 911 sa elektrifikácii doteraz úspešne vyhýbalo. Lenže nové emisné normy si vyžiadajú zmenu.
Hoci si manuálne prevodovky príliš nerozumejú so supervýkonnými motormi, s emisnými normami a už vôbec nie s asistenčnými systémami, Porsche mení stratégiu.