Ani najväčšia európska automobilka sa nevyhla konštrukčným chybám. Pomenoval ich skúsený technik.
Písal sa rok 2002. VW predstavil dovtedy najsilnejší Golf R32. A spolu s ním aj revolučnú dvojspojkovú prevodovku.
Najväčšie SUV v ponuke španielskej automobilky s najväčším motorom.
Škoda Karoq nie je auto, ktoré by bolo bezchybné. Ale je stelesnením takmer všetkého po čom prahnú stredoeurópske masy.
Škoda Superb so zlatou farbou a benzínovým motorom? To snáď ani nejde dokopy. A možno ide.
Prídavok terénnych vlastností do klasického hatchbacku alebo kombíka nie je novou myšlienkou. V časoch zvyšujúceho sa záujmu o SUV tento prístup dáva zmysel.
Nad pripravovanou 10-stupňovou dvojspojkovou prevodovkou DSG, ktorej vývoj ohlásil koncern VW ešte v roku 2013, urobili vo Wolfsburgu definitívny kríž.
Súdne spory o autorské práva sú v celku bežné. Tento prípad je ale naozaj kuriózny. Koncern Volkswagen žaluje totiž jeho niekdajší vysokopostavený manažér. Dokonca šéf Bugatti. A za autorstvo prevodoviek DSG nechce práve málo. Pritom za svoju prácu dostával plat.
Desaťstupňovej prevodovke DSG od Volkswagenu pravdepodobne odzvoní. Pritom o jej vývoji informoval koncern len pred necelými dvoma rokmi. Mala zamieriť Golfu R400. Ale je vraj drahá.
Nemecký koncern priznal až tri problémy, ktoré budú viesť k masívnej zvolávacej akcii. Celkovo sa bude musieť dostaviť do servisov približne 2 600 000 áut.