Európska komisia zverejnila najnovší prieskum Eurobarometra o mládeži a demokracii.
Predsedov politických strán predbehlo v rebríčku známe meno.
Väčšina Slovákov tvrdí, že sú schopní pokryť základné životné náklady, avšak na ostatné im zostáva málo, konštatuje prieskum.
V USA využíva aplikáciu asi 170 miliónov ľudí.
Kto sa prepadol a kto si polepšil?
Takmer dve tretiny obyvateľov Slovenska sa dostali do situácie, keď sa im niekto snažil ukradnúť peniaze z účtu alebo platobnej karty. Najčastejšie sa stretli s podvodnými e-mailmi a SMS správami.
Záujem o júnové voľby do Európskeho parlamentu má 60 percent občanov Európskej únie, vyplýva z najnovšieho Eurobarometra.
Opačný názor má 17 percent populácie.
Vyplýva to z prieskumu agentúry Focus pre TV Markíza. Kto obsadil druhé a tretie miesto?
Najčastejšie majú podľa prieskumu dlhodobé problémy so spánkom tí, ktorí nemajú pravidelný spánkový režim.
Koalícia chystá vlastné prieskumy preferencií a verejnej mienky, agentúry by chceli licencovať. Čo na to hovoria odborníci?
Progresívci si držia druhé miesto, Hlas tretie. Do NR SR by sa dostalo sedem strán.
Až 80 % respondentov vyjadrilo jednoznačný postoj, že je pre nich dôležité poznať víziu Slovenska od svojho budúceho prezidenta.
Pozrite si výsledky bleskového prieskumu agentúry SANEP.
Prieskum zoradil top influencerky na Slovensku podľa ich vplyvu.
Z analýzy vyplýva, aké informácie poskytujú spravodajské relácie o politických stranách.
Hranicu zvoliteľnosti by neprekročilo hnutie Slovensko.
Pozrite si výsledky bleskového prieskumu agentúry SANEP.
Influencerov sleduje každý druhý internetový používateľ a väčšinu už inšpirovali k nákupu.
Nová štúdia ukazuje, ako 12 až 13 ročné deti prechádzajú od televízorov na mobilné obrazovky.