Tento Číňan vyzerá ako z iného sveta. Čo dokáže, predviedol na off-roadovom polygóne v rakúskom Pachfurte.
Najväčšia a najluxusnejšia Dacia všetkých čias dorazila na Slovensko. Absolvovali sme s ňou približne 500 km.
Nový Enyaq má kompletne prepracovanú prednú masku, zvýšený dojazd a na ceste sa s podvozkom DSC správa komfortne aj na veľkých kolesách.
Nový Kodiaq RS je najvýkonnejším Kodiaqom v histórii. Nestratil však nič zo svojej univerzálnosti.
Nový Mini Cooper Cooper S Cabrio je na ceste komfortnejší a má výborný a plne prispôsobiteľný infotainment. Gran Coupé zaujalo dizajnom, najmä vo verzii M, a prepracovaným interiérom.
Menší elektromobil Škody je doslova slovom do bitky. S uvádzacím bonusom začína na cene 31 510 eur. Elroq sme si vyskúšali na Malorke.
Terramar vyzerá vynikajúco a prekvapil nás efektívnym plug-in hybridom s vyše 100-kilometrovým dojazdom. Mohol však byť o niečo väčší, aby sa lepšie odlíšil od Formentoru.
Horúcu novinku z Trnavy sme si vyskúšali v dostupnejšej benzínovej verzii.
V okolí Barcelony sme vyskúšali nový Kodiaq s naftovým dvojlitrom, benzínovou 1,5 TSI a aj ako plug-in hybrid.
Novú vlajkovú loď Škody sme sme prevetrali na vlastnej koži v okolí Lisabonu – benzín aj diesel.
V ponuke je len hybrid a testovaný plug-in hybrid. Výkon majú rovnaký - 135 kW. Plug-in hybrid zvládne na batériu až 80 kilometrov.
S BMW iX M60 si viete jazdu naozaj užiť. Netreba však v zákrutách podceniť jeho obrovský krútiaci moment a hybnosť.
Najpredávanejší model mladej francúzskej značky DS Automobiles podstúpil modernizáciu. Boli sme zvedaví, čo sa vlastne zmenilo.
Facelift sa tentokrát týka hlavne vzhľadu a čiastočne infotainmentu. Pod kapotou zostalo všetko "po starom".
Enyaq vo verzii kupé je podľa nás najkrajšou škodovkou. Prekvapil nás nízkou spotrebou a výborným cestovným komfortom.
Radikálnou zmenou prešiel interiér. Teraz má prehnutý displej a úplne sa stratil otočný ovládač iDrive. Dieslový dvojliter bol naozaj úsporný.
Testované "dvojkové" kupé malo pod kapotou silný benzínový šesťvalec s výkonom vyše 370 koní a k tomu pohon 4x4.
Peugeot má prakticky celé dodávkové portfólio elektrifikované. K elektrickému Boxeru a Expertu teraz pribudol e-Partner.
BMW iX má výkon vyše 500 koní, na stovku zrýchli za 4,6 sekundy a má monochromatickú strechu.
Spring je typické elektrické miniauto do mesta. Má zaujímavo nastavenú cenu, skvele vyzerá, no trochu mu chýba dynamika.