Nová ostrá verzia Range Roveru Sport dostala motor 4,4 V8 od BMW, má najväčšie karbónové disky na svete, revolučný podvozok bez stabilizátorov.
Vrcholová verzia Range Roveru Sport síce príde v názve o písmeno R, ale rozhodne nie o výkon.
Plug-in hybridy prejdú viac ako 100 km v bezemisnom režime. No nechýba ani 530 koní od BMW.
Pol roka po premiére aristokratického Range Roveru nás čaká odhalenie jeho športovejšej verzie.
Prémiové značky sa vracajú k dokonale vyváženým radovým 6-valcom. Po Mercedese-Benz tak robí aj koncern Jaguar Land Rover. Ako prvý ho dostane špeciálna edícia Range Roveru Sport s označením HST.
Solihull predstavuje vynovený Range Rover Sport. Najväčšou zmenou je však príchod plug-in verzie. Tá je vôbec prvým benzínovým hybridom skupiny Jaguar Land Rover. A hneď „zásuvkovým“.
V rade luxusných britských SUV pribudne už na budúci rok nové kupé. Stáť bude medzi Range Roverom Evoque a väčším Sportom.
Range Rover vyvíja systém diaľkového ovládania pomocou telefónu. Pomôcť má v teréne alebo pri parkovaní. Výsledok ukázal v novom Range Roveri Sport.
Nadupaný kompresorom preplňovaný 8-valec urobil z Range Roveru Sport poriadnu šelmu. Na stovku zrýchľuje pod päť sekúnd. Nič rýchlejšie ešte v Gaydone nevyrobili.
Len dva roky od premiéry novej generácie prichádza luxusný Range Rover s vylepšeniami. Najmä s modernizovaným dieselovým 8-valcom a novým meničom 8-stupňovej prevodovky.
Už veľký Range Rover ukázal vlani obrovský technologický skok najluxusnejšieho SUV planéty. No a nový Range Rover Sport za ním veru nezaostáva. Ani sa niet čomu čudovať. Platformu z Discovery zamenil za šasi svojho veľkého súrodenca.
Nespoľahlivá prípojka bočných airbagov môže spôsobiť ich zlyhanie a vystaviť posádku počas nárazu zvýšenému riziku.
Range Rover a Range Rover Sport dostanú hybridný pohon. Ponúknu výkon 240 kW so spotrebou nižšou, ako má motor TDV6.