Majitelia bytov v bytových domoch dostali do 31. mája vyúčtovanie nákladov za minulý rok. Ak s ním nie sú spokojní, majú právo vyúčtovanie reklamovať.
Akých častých chýb sa dopúšťajú správcovia bytových domov? Ako sa môžu vlastníci bytov brániť?
Ako postupovať v konkrétnych slovenských bankách pri snahe vrátenia peňazí od podvodného e-shopu?
Na internete je veľa falošných e-shopov, ktoré sľubujú absurdnú zľavu na parfum, tenisky či slnečné okuliare za desatinu bežnej ceny.
Zákon o ochrane spotrebiteľa upravuje okrem iného aj podmienky vrátenia tovaru kúpeného v e-shope.
Dostali ste pod vianočný stromček darček, ktorý sa vám nepáči? Nie každý obchod je povinný vziať ho späť alebo vymeniť za iný tovar.
Nákupy cez internet sa tešia čoraz väčšej popularite. V prípade, že darček nepríde, bol kúpený cez internet a zaplatený platobnou kartou, je možné využiť službu chargeback.
Vydať sa na dovolenku s cestovnou kanceláriou nie je nikdy bez rizika. Ak máte pocit, že poskytovateľ zájazdu nedodržal podmienky, môžete ich reklamovať.
Podlaha nesporne patrí k najviac namáhaným častiam domácností, preto sa oplatí investovať do jej kvality. Reklamácia podlahy nie je totiž jednoduchá a zákazník s ňou u predajcu či dodávateľa nemusí pochodiť.
Reklamácii sa nevyhýbajú ani vianočné darčeky. Na čo si treba dať pozor? Záleží na tom, či ste nakupovali v kamennej predajni alebo cez e-shop.
V USA chcú presadiť zákon, ktorý by výrobcov prinútil poskytnúť technickú dokumentáciu aj prístup k náhradným dielom prakticky komukoľvek.
S reklamáciou akéhokoľvek zakúpeného tovaru má za uplynulý rok skúsenosť každý druhý Slovák. Pokiaľ ale boli nespokojní s poskytovanými službami, väčšinou to nechali tak.
S reklamáciou akéhokoľvek zakúpeného tovaru má za uplynulý rok skúsenosť každý druhý Slovák.
Zákazníci, ktorým predajca neuznal reklamáciu, sa môžu so sťažnosťou obrátiť už aj na advokátske kancelárie či združenia.
ĽUBOŠ PAVELKA: September nie je len začiatkom školského roka, ale aj obdobím vybavovania reklamácií dovolenkárov, ktorí s poskytnutými službami neboli spokojní.
Ľudí čaká od polovice apríla jedna z najväčších zmien pri nákupoch za posledné roky.
Americký Nissan čelí tvrdej kritike zo strany majiteľov vozidiel vybavených kontinuálnou prevodovkou XTronic CVT. Nie je to maličkosť. Ponúka ju totiž vo veľkom počte modelov.
Dopravca zodpovedá za vzniknutú škodu v prípade zničenia, straty alebo poškodenia batožiny vtedy, keď vznikla škoda kedykoľvek po zapísaní.
Bezodkladne na mieste uplatnite reklamáciu chybne poskytnutých služieb alebo iných nedostatkov u dodávateľa alebo u delegáta cestovnej kancelárie.
Zájazd ihneď reklamujte, najlepšie je vyriešiť reklamáciu na mieste.