YouTube opäť skúša, ako budú používatelia reagovať na nové obmedzenia pri sledovaní videí. V ďalšom experimente im na päť sekúnd “ukryl” tlačidlo na preskočenie reklám.
Myslíte si, že reklamy už nemôžu byť otravnejšie? Ale môžu. YouTube vynašiel ďalší spôsob ako používateľom, ktorí odmietajú platiť predplatné strpčiť život.
EÚ obvinila Metu z porušovania zákona o digitálnych trhoch kvôli novému reklamného modelu
Samospráva sa pustila do odstraňovania takzvaného vizuálneho smogu, v piatok bude pokračovať.
Ministerka kultúry Martina Šimkovičová v TV Slovan hovorila o zmenách, ktoré chce presadiť. Namiesto názorového oponenta jej otázky kládol poslanec za SNS.
Niektoré samosprávy odstraňujú z verejného priestoru desiatky až stovky reklám ročne. Je to neestetický miš-maš.
V rámci celosvetového experimentu YouTube divákom zobrazoval niekoľko reklám za sebou, ktoré nebolo možné preskočiť.
Viacero českých a slovenských e-shopov zavádzalo so zľavami, uvádza portál hlídacshopu.cz.
YouTube začne s umiestňovaním reklám do všetkých videí bez rozdielu. Rozhodnutie o umiestnení reklám už nebude na tvorcoch obsahu.
WhatsApp si po vzore Messengeru a Facebooku osvojí reklamy. Užívateľom sa budú zobrazovať už od budúceho roka medzi "Príbehmi".
Štvrtý najväčší britský reťazec supermarketov Morrison sa rozhodol zaviesť vo všetkých svojich obchodoch "tichú hodinku".
Nepríjemné reklamy, ktoré rušia užívateľa pri návšteve webu Google vo svojom prehliadači automaticky zablokuje.
Finále zámorskej ligy amerického futbalu NFL v noci z nedele na pondelok bolo i zápasom veľkých korporácií o umiestnenie čo najchytľavejších reklám v najprestížnejšom čase.
Facebook poskytol zatiaľ len stručnú reakciu, v ktorej uvádza, že žiadosť dostal a odpovie na ňu "akonáhle bude mať možnosť posúdiť ju".
Reklamy sa budú zobrazovať medzi správami od priateľov v aplikácii Messenger. Bude ich možné skryť, no nie zakázať.
MARTIN KUČEK: Verejnoprávna televízia ponúka v predvianočnom období na predaj nové auto s dobrými parametrami.
Facebook testuje prerušovanie živých prenosov reklamami. Objaviť sa môžu už po piatich minútach a trvať by nemali dlhšie ako 15 sekúnd.
Logá na výrobkoch, školenia, bilbordy, reklamy, semináre v školách a škôlkach. Ministerstvo pôdohospodárstva sa púšťa do boja s plytvaním potravinami.
Reklamy sa užívateľom budú zobrazovať už aj v súkromných správach, avšak zatiaľ len pri komunikácii s firmami.
Obnažené ženy a dvojzmyselné slogany. Sexistické reklamy síce stále dobre predávajú výrobky či služby, ale súčasne zdôrazňujú nerovné postavenie medzi mužmi a ženami.