Nemecký ADAC si zobral do parády 19 elektromobilov a zisťoval, koľko elektriny spotrebujú na pohyb a koľko z nej dokážu zachrániť rekuperáciou pri brzdení.
Základom je dobre zaizolovaná stavba.
Spätné získavanie tepla pomáha zvládať tlak na ekologickejšiu výrobu a znižovanie emisií. Pri tzv. heat recovery procese je možné spracovať aj 90 % tepla, ktoré by sa inak vypustilo do vzduchu.
Automobilka zo Zuffenhausenu rúca jeden mýtus o elektromobiloch.
BMW si patentovalo technológiu zavesenia kolies, ktorá by dokázala vyrábať elektrickú energiu.
Japonská Mazda je známa svojou tvrdohlavosťou aj húževnatosťou. Nielen vďaka Wankelovmu motoru, ktorého vývoj nevzdala, ale aj z dôvodu odporu k downsizingu, turbám a hybridom. Teraz končí dokonca aj so systémom rekuperácie brzdnej energie.
Jednou z ciest, ako dosiahnuť požadovanú energetickú hospodárnosť domu, ktorú si vyžaduje legislatíva, je využívanie riadeného vetrania.