Elektrická Nevera bola stvorená ako hypervýkonné GT na dlhé vzdialenosti. Až teraz sa z nej stala skutočne okruhová šelma.
Projekt snov Rimac odštartoval pred 18 rokmi elektrickou konverziou starého BMW. Dnes nadobúda spolupráca týchto dvoch firiem obrie rozmery.
Nástupca Chironu na benzín nezanevrie. A nepríde ani o 16 valcov. Batériám sa ale nevyhne.
Nová verzia elektrického Porsche Taycan síce chorvátsky elektrický hyperšport neporazila, no k jeho výkonu sa priblížila na dohľad. A to za štvrtinovú cenu.
Nie, nepredstavujte si to tak, že by chorvátsky výrobca elektrických hyperšportov použil spaľovací motor.
Možno ste to nevedeli, ale Hyundai investoval v roku 2019 do chorvátskeho startupu Rimac 80 miliónov eur. Teraz ale zastavil spoločné projekty.
Úspech Bugatti Chiron je založený na šialenom motore 8,0 W16. Lenže ten skončí a na čisto elektrický pohon bude stále priskoro.
Je to neuveriteľné, ale nový šéf spoločnosti Bugatti Rimac potvrdil, že automobilka z Molsheimu sa benzínu len tak ľahko nevzdá.
Nová spoločnosť Bugatti-Rimac vzniká pod taktovkou Porsche. Koncern VW sa tak svojho klenotu nevzdá.
Chorvátska spoločnosť doviedla do finále projekt elektrického hyperšportu Rimac C_Two. Vo všetkom vyráža dych.
Je to neuveriteľné, ale pôvodne garážová firma z Chorvátska mieri k výšinám. Pripomína to americký sen.
Porsche našlo cestu, ako prísť k elektromobilom efektívnejšie. Prenechá ho malej firme s veľkým know-how.
Rimac C_Two je skutočno elektrickou nirvánou. So štyrmi elektromotormi šprintuje z nuly na 300 km/h za 11,8 s!
Čas drahých hier skončil. Obrovské investície do Bugatti sú pre koncern VW v čase elektrifikácie do budúcnosti neudržateľné.