Seat zaujal v Barcelóne konceptom pre mestskú mobilitu budúcnosti. Minimó spája obratnosť motocykla s bezpečnosťou auta a nulovými emisiami.
Nová vlajková loď Seatu prichádza v rámci veľkých koncernových SUV ako posledná. Automobilka však čas dobre využila. Vyskúšali sme si hneď dve motorizácie.
Čím sa líši nové veľké španielske SUV od svojich súrodencov VW Tiguanu Allspace a Škody Kodiaq? To sme zisťovali na medzinárodnej prezentácii v Barcelone.
Cupra Ateca je prvým samostatným modelom odčlenenej športovej divízie Seatu. Úpravy sa dotkli každého aspektu tohto auta. Za všetko hovorí výkon 300 koní.
Do módy sa dostávajú digitálne prístrojové štíty.
SUV už dávno nechodia len do lesa. Nevyhýbajú sa ani športovým charakterom.
Dnešná doba praje crossoverom a ekologickým pohonom. Seat Arona TGI v sebe spája oboje. Dynamickými parametrami neohúri, no hospodárnosťou prevádzky ťažko nájde konkurenciu.
Nová Ibiza dostala slušnú dávku šarmu.
Nová vlajková loď Seatu je určená mladším zákazníkom ako Škoda Kodiaq či VW Tiguan Allspace. Aj preto stavila na expresívnejší dizajn a výlučne LED technológiu. Na tretie SUV zo Španielska si však ešte chvíľu počkáme.
Na internete sa objavila snímka zatiaľ neznámeho modelu Cupra. So súčasnou produkciou Seatu nemá nič spoločné. Dramaticky ladené kompaktné SUV predznamenáva autonómnu budúcnosť ostrej divízie španielskej značky.
Španieli finišujú s vývojom svojho nového 7-miestneho SUV. Finálne testy prebiehajú v Španielsku aj na Nürburgringu. Seat Tarraco má totiž svetový statický debut naplánovaný už na 18. augusta. Potom zamieri do Paríža.
Ešte tento rok predstaví Seat svoj tretí model mieriaci do triedy SUV. Základ ponúkne Škoda Kodiaq a VW Tiguan Allspace. Sedemmiestne Tarraco sa predstaví na jeseň v Paríži.
Malé autá sa nafukujú. Zákazníkom sa to páči a preto majú o ne stále väčší záujem. Voláme ich malé SUV alebo crossovery. Novým členom v hre je Seat Arona.
Španielska značka patriaca do koncernu Volkswagen chystá novú generáciu svojho kľúčového modelu. Vzhľadom na potrebu elektrifikovať portfólio bude tretia generácia Leonu dostupná aj ako plug-in hybrid.
Logo Seatu na karosérii ostrej Atecy už nenájdete. Toto je prvá sériová Cupra. Na stovku šprintuje za 5,4 sekundy, no pritom ostáva pohodlným a praktickým SUV.
Prídavok terénnych vlastností do klasického hatchbacku alebo kombíka nie je novou myšlienkou. V časoch zvyšujúceho sa záujmu o SUV tento prístup dáva zmysel.
Oddelená značky Cupra preberie na seba všetky pôvodné aktivity divízie Seat Sport. Ambície naznačuje konceptom e-Racer, ktorý má dať napriek elektrickému pohonu na frak aj benzínovým okruhovým špeciálom.
Ešte do konca roka uvedie Seat na trh svoje najväčšie SUV. Doplní malú Aronu a stredne veľkú Atecu. Práce sú vo finálnom štádiu. Chýbalo už len meno.
Dej nabral rýchly spád. Po tom, čo Seat oznámil vlani v lete vytvorenie novej samostatnej značky z divízie Cupra, ohlásil teraz príchod prvej premiéry. Rýchly Seat sa ukáže ešte tento mesiac. Pravdepodobne pôjde o ostré SUV.
Už nová Ibiza ukázala obrovský generačný pokrok. A teraz tu máme jej väčšiu sestru Aronu, ktorá to hrá na módny crossover. Výsledok jednoducho nemohol byť zlý, najmä ak sme si Aronu vyskúšali v najvyššej výbave Xcellence.