V súvislosti s nedostatkom komponentov má česká Škoda stále tisíce nedokončených áut.
Škoda bola významným dodávateľom áut pre ruskú políciu. S tým je ale koniec.
Česká Škoda chce priniesť nový štýl. Dizajnový jazyk Modern solid sa má zamerať na rôzne oblasti života. Kabaňova kapitola sa uzatvára.
Výhoda moderného softvéru áut je aj v tom, že sa vďaka nemu môžu časom zlepšovať.
Ak si k Enyaqu iV s veľkou batériou a pohonom oboch náprav doprajete paket Sport Line, na sľubovaný Enyaq RS asi ani nepomyslíte.
Aj Škoda rozšíri portfólio elektromobilov smerom nadol. Podobne ako VW a Cupra.
Nestáva sa často, aby sa v USA objavila socialistická Škoda. Táto stopäťka je ale výnimkou. A cenou si naozaj trúfa.
Kúpili by ste si Škodu Felicia z roku 2000 za milión českých korún? Naozaj taká existuje.
Aj štvrtá generácia Fabie dostane populárnu verziu Monte Carlo. O výkon tu ale nejde, hoci dizajnom nemá ďaleko od hothatchu.
Linky bude opúšťať 120 kusov denne. Postupne ich bude viac.
Toto auto asi nepoznáte. Ani sa niet čomu čudovať. Vznikli len dva exempláre a ani tým osud neprial.
Len pred rokom sa vo Fabiách objavil problém so zvarmi a teraz je tu zas. Môže to mať negatívny vplyv na bezpečnosť zadných cestujúcich.
Na ostrú Fabiu RS štvrtej generácie môžeme zabudnúť, no o viac emócií sa postará aspoň Monte Carlo.
S ostrou verziou Fabie RS síce počítať nemôžeme, ale staré dobré Monte Carlo je už na ceste.
Škoda konečne predstavila dlho avizovanú kupé verziu Enyaqu iV. Nový je dizajn aj softvér.
Škodu postihla ďalšia smola. Okrem čipovej krízy bude mať aj nedostatok plastových komponentov.
Škoda má za sebou ťažký rok. Jej predaje klesli takmer na všetkých trhoch. A ružová nemusí byť ani jej budúcnosť.
Ešte tento mesiac predstaví Škoda športovejší derivát elektrického Enyaqu iV.
Druhý čistý elektromobil na platforme MEB predstaví Škoda presne 31. januára. Už teraz tu však máme avízo.
Na najvyššom poste automobilky Škoda prichádza k ďalšej nečakanej zmene. Thomas Schäfer odchádza.