Druhý elektrický model z dielne českej automobilky môže poriadne zamiešať karty v segmente kompaktných elektrických crossoverov.
Štúdia Škoda Tudor z roku 2002 bola vraj taká krásna, že sa jej zľakli aj vo Wolfsburgu. Pravda je však prozaickejšia.
Ešte pred časom sa šuškalo, že Škoda dala projektu elektrickej Octavie červenú. Lenže teraz vieme, že opak je pravdou. Na sériový model si však počkáme najmenej štyri roky
Najlepšie zrýchľujúcu Škodu sme si vyskúšali v severných Čechách. V podstate jej niet čo vyčítať. Je to elektromobil takmer bez chýb. Má ale patriť do rodiny s legendárnou plaketou RS.
Áno, Favorit nie je rozhodne veteránom snov, ale v našom regióne má predsa len punc výnimočnosti. Bola to totiž posledná Škoda pred pádom „železnej opony“.
Ponúkame porovnanie dvoch verzií. Elroq 60 je z pohľadu batérie zlatou strednou cestou a Elroq 85 zase vrcholom ponuky.
Sériová verzia konceptu Vision 7S sa pomaly blíži. Testy predsériových prototypov sú v plnom prúde.
Škoda pomocou svojich dizajnérov oprášila už viacero ikon vlastnej histórie. Od Škody Popular až po Škodu 1203. A teraz prišiel na rad Favorit.
Najpredávanejším autom na Slovensku zostáva Octavia, na dostrel k nej sa však priblížil Ceed. Medzi elektromobilmi raketovo stúpa Elroq.
Plug-in hybridná Škoda Superb iV je konečne k dispozícii aj s karosériou liftbacku. Jednosmerné nabíjanie vie pritom so spotrebou paliva robiť zázraky.
Toto je jediná Škoda v histórii, ktorá má oficiálne logo nemeckej značky.
V Mladej Boleslavi vyrobili Škodu Fabia s poradovým číslom 5 000 000. Trvalo to 26 rokov.
Toto legendárne české kupé zo sedemdesiatych rokov malo len dvoch majiteľov. A je naozaj v parádnom stave. Len cena sa nám zdá byť trošku „prestrelená“.
Od roku 2000 je Škoda Octavia RS asi tým najuniverzálnejším športovým autom, aké si môžete dopriať. Nezmenila na tom nič ani jej štvrtá generácia.
Megapárty v Číne sa skončila. Minimálne pre Škodu. Kým pred pár rokmi sa zdalo, že rast predaja je nezastaviteľný, ten súčasný je tragédiou.
Jazdci ju milovali a súperi nenávideli. Len ťažko uveriť, že Škoda 130 RS je tu už 50 rokov.
Prívlastok RS má v českej automobilke veľkú tradíciu a elektromobily určite nechcú zaostať.
Po novej Octavii RS a Kodiaqu RS predstaví Škoda ďalšieho člena „rýchlej roty“.
Ak chcete cestovať v čase, tento Superb 2,5 V6 TDI s len 43 000 kilometrami môže byť váš. Ostáva však na „ocot“. A nie je to spravodlivé.
Superb iV patrí k málu plug-in hybridov s rýchlym nabíjaním a batériou, ktorá vám dopraje poriadny dojazd. Konečne to dáva zmysel aj na dlhších cestách.