Prestali by sme vyrábať menšie modely - Fabia, Scala, Kamiq - hovorí česká fabrika.
Škoda vlani prišla o ruský trh a pokračoval aj jej pád v Číne. Výsledok? Pokles prevádzkového zisku takmer o polovicu.
O vývoj pravdepodobne poslednej generácie spaľovacích motorov koncernu VW sa postará česká Škoda.
Vývojári Škody nám dali nahliadnuť do umenia svojich majstrov akustiky.
Ešte nedávno ste sa mohli stať jej majiteľom, ale už je neskoro. V inzeráte svieti nápis „predané“.
Nový Kodiaq pravdepodobne neprinesie veľké prekvapenia.
Je to bláznovstvo, vydať sa len tak v januári do Slovinska k Jadranu? My sme to absolvovali.
Škodu Forman už len tak ľahko nestretnete ani na našich cestách. Tobôž za Atlantikom.
Ani jedno z týchto áut ešte neabsolvovalo svetovú premiéru, no napriek tomu ich už v Devínskej Novej Vsi začali vyrábať.
Ako chutia Karoqy s cenou nad 40 tisíc eur? Vyskúšali sme ich.
Nie je zďaleka v dokonalom stave a nemá ani zázračne nízky počet najazdených kilometrov. I tak stojí za úvahu.
Až dva rekordy zapísané do Guinnessovej knihy sa podarilo dosiahnuť Škode s jej elektrickým SUV Enyaq RS iV.
Kodiaq je ideálnym rodinným autom, zvlášť v s naftovým motorom a pohonom 4 x 4. Má to len jednu chybičku krásy. Výrazne zdražel.
Volkswagen zaznamenal najhoršie predajné výsledky za poslednú dekádu.
Škoda síce plánuje veľkú elektrickú ofenzívu, no nezabúda ani na klasické modely so spaľovacími motormi – tie, ktoré ju živia.
Nie, nie je to auto snov, ale tiež nie je nezaujímavé. Je to vlastne tá najlepšia „tisícka“ celej histórie.
Podľa Klausa Zellmera musí Škoda urýchliť elektrifikáciu a zároveň nezanedbať modely so spaľovacím motorom. Bude to drahé.
Asi 25 000-tisíc Slovákov zdieľa súťaž o Škodu, ktorá neexistuje. Zapojili ste sa aj vy?
Škoda dopredáva posledné kusy praktickejšej verzie Fabie. Jej výrobu zastavila už v apríli. Ak máte záujem, je najvyšší čas.
Rusi sa po odchode západných automobiliek z krajiny naučili bravúrne obchádzať sankcie.