Už v roku 2019 vzbudil pozornosť neoficiálny návrh loga Škody, ktorý neobsahoval ikonický šíp. Ten nie je ani v návrhu, ktorý koluje internetom teraz.
Škoda sa rozhodla dať príležitosť mladým dizajnérom. V projekte Ikony v novom šate vznikajú novodobé vízie legiend.
Je dôležité dodržiavať, chrániť a presadzovať všetky predpisy, ktoré ochraňujú ľudské práva, tvrdí automobilka.
Obavy o posun Škody do sfér lacnej Dacie nemajú reálny základ. Kradnúť zákazníkov má najmä Fordu či Francúzom.
Nie je tajomstvom, že Škoda plánuje veľkú indickú ofenzívu. Jej „trhákom“ sa má stať od marca lacné SUV. Dnes poznáme jeho názov. Ladí s indickou mytológiou.
Škody sú dlhodobo najpredávanejšie nové aj ojazdené autá na českom a slovenskom trhu. Dôvodom je aj pomalý pokles ich hodnoty.
Tak ako celý koncern Volkswagen, nemá ani Škoda šancu splniť v tomto roku flotilové emisné limity. Môže za to...
Automobilky sa predháňajú vo veľkosti batožinového priestoru. Pomôcť si môžu aj trikmi. Nakoniec ale žiadnu neminie meranie. Je to hotová veda.
Škoda 105/120 bola len pohrobkom slávnej tisícky. No v závere kariéry vzniklo predsa len 400 exemplárov, ktoré môžeme označiť za vzácne.
Osud novej generácie Fabie Combi bol dlho nejasný. Nakoniec však praktická verzia dostala zelenú. Lenže Škoda sa s ňou ponáhľať rozhodne nebude. V podstate na to nemá dôvod.
Môžete byť tým najlepším vodičom na svete, ale šoférovať dve autá súčasne nedokážete. Ono sa to ale s pomocou súčasných technológií dá.
Niektoré veci tu s nami nie sú, pretože ich ešte nik nevymyslel. A niektoré síce ktosi vymyslel, ale usúdil, že sú zbytočné. Kam by ste zaradili nový patent Škody?
Škoda síce ponúka aj modely, s ktorými sa cenou „prehupnete“ cez 50 000 eur, lenže tento exemplár je takmer päťkrát drahší.
Dalo sa to čakať. Šéf škodováckych odborov považuje zvažovaný presun produkcie českej vlajkovej lode do Bratislavy za lúpež národného pokladu.
Na sociálnych sieťach už koluje snímka, ktorá by mohla byť kapitálnym úlovkom.
Škode sa v tomto pandemickom roku podaril malý zázrak. Je v čiernych číslach. Herber Diess však pripomína, že bez Wolfsburgu by nemala šancu.
Škoda Fabia je v našich končinách dôverne známe auto.
Nový šéf automobilky Škoda-Auto Thomas Schäfer potvrdil, že štvrtá generácie Fabia nepôjde cestou Dacie.
Písal sa rok 1935 a na pražskom autosalóne zažiaril aerodynamický prototyp Škody 935 Dynamic. Len rok po tom, čo kopřivnická Tatra vyrukovala so svojou revolučnou sedmdesiatsedmičkou.
Asi netušíte, kam všade sa pred pol storočím „zatúlala“ taká Škoda Octavia. Napríklad aj do Čile, kde pri montážnych linkách stáli domorodci.