Motoristi prechádzajúci týmto úsekom tak nebudú musieť mať platnú diaľničnú známku.
Križovatka v mestskej časti Sobôtka patrí medzi najfrekventovanejšie v Rimavskej Sobote. Za takmer 4 milióny eur z nej spravia veľký "kruháč".
Obraciame sa na pána Lančariča a pýtame sa ho, či mu tento biznis nevadí, pýta sa Hlas.
Najhoršie na tom sú mosty v Banskobystrickom kraji. Na ich opravu v budúcom roku zatiaľ chýbajú peniaze.
Prejazd cez horský priechod Soroška je zatiaľ podľa Slovenskej správy ciest bezpečný.
Ešte pred rokom tvrdila Slovenská správa ciest, že s výstavbou obchvatu Prievidze začne v roku 2022. Teraz tvrdí, že na to nemá peniaze.
Ide o ťažiskovú cestu, na ktorú sú prostredníctvom miestnych komunikácií napojené desiatky okolitých obcí.
Vážsky most, ktorým denne prechádza v priemere vyše 15-tisíc automobilov je dočasne podopretý. Generálnu opravu potrebuje akútne.
Po skončení opravy dostane krajské mesto Trenčín 5,5 kilometra vynovenej cesty na hlavnom ťahu v smere Bratislava – Žilina.
Dnes začala oprava cesty I/66, ktorá je najvyťaženejším dopravným úsekom v Banskej Bystrici.
Ešte pred rokom sme písali, že obchvat Šale sa odkladá "na dlho". Našťastie to už nie je pravda.
S prácami na viac ako 8 kilometrovom úseku sa má začať ešte tento rok.
Pozemky pod stavbou sú vysporiadané na 99,5 percenta, no súťaž na zhotoviteľa bude vyhlásená až po udelení stavebného povolenia.
V minulom roku sa opravilo takmer 300 kilometrov ciest prvej triedy, v tomto roku v nich bude Slovenská správa ciest intenzívne pokračovať.
Výstavbou časti obchvatu v trase budúcej cesty I/64 sa umožní aj priame prepojenie z Bojníc na cestu I/9.
Na opravu vodorovného značenia je už vyhlásená súťaž. Projekt nie je financovaný z eurofondov.
Ak všetko pôjde dobre, tak projekt by mohol získať stavebné povolenie už na prelome októbra a novembra tohto roka.
Práve v týchto dňoch sa na desiatkach úsekov ciest I. triedy vo všetkých krajoch začínajú komplexné opravy. Pozrite si ich časový harmonogram.
Vybudovanie obchvatu Šale by malo byť financovaná zo zdrojov nového programového obdobia.
Z hľadiska opráv ciest 1. triedy ide o najväčší projekt svojho druhu v novodobej histórii Slovenska.