Po Mercedese-Benz pristúpili aj dve ďalšie prémiové nemecké značky k zablokovaniu softvéru pre svoje autá a servisy v Rusku.
Opravy Mercedesov-Benzov, aj tie záručné, sa môžu poriadne skomplikovať. Ovplyvniť to môže činnosť motora, ABS a ďalších dôležitých systémov.
Nový softvér vyvinutý vedcami z Ekonomicko-správnej fakulty Masarykovej univerzity dokáže nájsť miesta častých vážnych dopravných nehôd.
Zdá sa, že nový šéf koncernu VW Oliver Blume sa so svojim predchodcom nerozchádza v otázke elektrickej transformácie.
Údajné sledovanie sa malo týkať aj predsedu opozičného Panhelénskeho socialistického hnutia Nikosa Androulakisa.
Koncern VW naďalej prenasledujú problémy so softvérom. Tvrdí to nemecký Automobilwoche.
Automobilovým svetom sa šíri nová móda - dodatočné platby za softvér a funkcie vozidla. Tá však naráža na odpor majiteľov áut.
Elektrické Volkswageny sa budú vďaka aktualizácii softvéru rýchlejšie nabíjať a budú mať väčší dojazd.
Kam až môžu siahať kompetencie automobilky? Ďalej, ako si viete predstaviť.
Časy, keď sa tradiční výrobcovia áut necítili ohrození čínskymi automobilkami, sa pomaly končia.
Táto iniciatíva prichádza po tom, čo nedávno 18-ročný študent univerzity v ruskom meste Perm zastrelil v areáli školy šesť ľudí.
Automobilovým výrobcom už nestačí jednorazový príjem z predaja áut ani tržby za servis. Chcú viac.
Od začiatku pandémie nového koronavírusu v marci minulého roka muselo veľa Rakúšanov začať pracovať z domu.
Počítačový program, ktorý vracia ľuďom ich hlas, vyvinuli vedci z Plzne so softvérovými firmami CertiCon a SpeechTech, 1. Lekársku fakultou UK a Fakultnou nemocnicou v Motole.
Americká technologická spoločnosť Microsoft oznámila, že útočníci v rámci nedávnej masívnej hackerskej kampane prenikli hlbšie do jej systémov, než sa doteraz predpokladalo.
Softvérové peripetie Volkswagenu s elektromobilom ID.3 majú byť minulosťou. On-line aktualizácia však možná nie je.
Zamestnancom Škody dochádza trpezlivosť. Podľa odborárskeho týždenníka nie sú nová Octavia ani Enyaq pripravené na sériovú výrobu.
Masívne problémy so softvérom pre nový VW Golf a elektrické ID.3 doviedli koncern Vokswagen k radikálnemu riešeniu.
Nemecký koncern Volkswagen má pred sebou ďalšiu personálnu výmenu.
VW Golf je stále horúcou novinkou trhu, no už stihol naraziť na vážnejší problém. A podobný má aj ID.3!