Tohtoročným víťazom britskej ankety spoľahlivosti je Škoda. Zvíťazila ako značka a medzi najlepšími má hneď tri modely. Darilo sa tiež Suzuki, Kii a Opelu. Naopak, na chvoste nájdeme prémiové BMW, Audi či Land Rover.
Moderné autá sa bez elektroniky už nezaobídu. A tá vie majiteľov poriadne potrápiť. Podľa J. D. Power niekedy nepomôžu ani zvolávacie akcie.
Nová štatistika nemeckého autoklubu ADAC vychádza z 3,9 milióna servisných výjazdov k autám, ktoré vypovedali službu na ceste. A nie vplyvom nedostatku paliva, hoci aj to sa stáva. Dáva teda približný obraz o tom, ktoré modely majú najviac problémov.
Britská poisťovňa Warranty Direct zverejnila opäť rebríček spoľahlivosti motorov. Ten vyvracia mnohé mýty. Na čele je Renault, Chrysler či SsangYong. Zato motory koncernu VW patria k tým najporuchovejším. Týka sa to Volkswagenu, Škody, Seatu aj Audi, ktoré skončilo na úplnom dne.
Uvažujete nad kúpou jazdeného auta? Tak potom sa rozhodnite pre Audi, Mercedes alebo BMW. Vyplýva to z najnovších štatistík spoľahlivosti nemeckej Dekry. Vychádzajú z technických kontrol 15 miliónov áut.
V tretej časti štatistík spoľahlivosti sa venujeme najstarším kategóriám vozidiel s vekom od šiestich až do jedenástich rokov. Dokazujú, že s pribúdajúcimi kilometrami na tachometri sa najmenej porúch vyskytuje pri japonských autách. Absolútnym lídrom je však Porsche 911.
Nemecký prieskum spokojnosti majiteľov s ich autami má víťazov aj porazených. Najlepšie dopadli Mazda, Mitsubishi a Škoda. Na chvoste je Alfa Romeo s priemerom 268 problémov na 100 áut.
Red Bull vo formule 1 čím ďalej, tým viac stráca trpezlivosť a predstavitelia rakúskeho tímu vyhlásili, že od budúcej sezóny možno nebudú odoberať pohonné jednotky od Renaultu.
V tretej časti štatistík spoľahlivosti sa venujeme najstarším kategóriám vozidiel s vekom od šiestich až do jedenástich rokov. Dokazujú, že s pribúdajúcimi kilometrami na tachometri sa najmenej porúch vyskytuje pri japonských autách.
Nemci sa v najnovšom rebríčku spoľahlivosti TÜV Report naozaj vytiahli. Po prvý raz nepustili na čelo tabuľky Japoncov. Kráľom je Mercedes SLK s historicky najnižšou kvótou porúch 2,4 %! No aj Nemci majú svoje „prepadáky“. Taký Passat ani Mondeo sa veru nemajú čím chváliť.
Britská poisťovňa Warranty Direct vytvorila fikciu najporuchovejšieho auta sveta. Horrific 40RR0R by mal motor z BMW M5, elektroniku z Mercedesu R či prevodovku z Jeepu Grand Cherokee.
Uvažujete nad kúpou „jazdenky“? Tak potom si vyberte Mercedes, BMW, Audi či Toyotu. Sú totiž najspoľahlivejšie. Vyplýva to z najnovšieho rebríčka kvality nemeckej Dekry, ktorý vychádza z technických kontrol 15 miliónov áut.
Najnovšie výsledky prieskumu americkej spoločnosti J.D. Power ukazujú, že po prvýkrát od roku 1998 spoľahlivosť áut v USA klesla. Na vine sú maloobjemové benzínové motory a nové dvojspojkové prevodovky.
V tretej časti štatistík spoľahlivosti sa venujeme najstarším kategóriám vozidiel. Opäť dokazujú, že s pribúdajúcimi kilometrami na tachometri sa najmenej porúch vyskytuje pri japonských autách. Výnimkou je Porsche 911.