Prvá generácia Actyonu šokovala svet revolučným dizajnom SUV-kupé. Teraz sa vracia ako štýlové SUV.
Nemá 4x4, ale inak je nabité výbavou a odvezie celú rodinu aj s množstvom batožiny. No a cenou poriadne potrápi konkurentov.
Európa sa bojí lacných čínskych elektromobilov, no teraz prichádza nečakaná hrozba z celkom inej strany.
Torres nás zaujal nielen dizajnom, ktorý je aktuálne v kurze, ale aj pohodovou jazdou. Jeho najväčšou prednosťou je však niečo iné.
Po nedávnej modernizácii je Tivoli opäť slovom do bitky. Je to solídne auto s poriadnym motorom, bohatou výbavou a cenou, ktorá robí vrásky na čele aj rumunskej konkurencii.
K známemu názvu SsangYong pridá kórejská automobilka pod krídlami oceliarskeho giganta KG Group prívlastok “by KGM“.
Novinka z Kórey útočí na srdcia off-roadistov. Vidieť to na jej drsnom dizajne. Emócie schladia len zastávky na čerpacích staniciach.
Úplne nový model kórejského SsangYongu vypĺňa veľkú medzeru v ponuke. Dĺžkou 4,7 metra sa pustí do boja so Škodou Kodiaq či Nissanom X-Trail.
Úplne nové SUV SsangYongu sa postaví medzi súčasné Korando a väčší Rexton.
Verzia Club robí toto kórejské SUV ešte dostupnejším. Na výbave zase ale až tak nešetrí.
Nedávno oznámený rebrending dostáva reálne kontúry. Prvým SsangYongom bez loga SsangYongu bude SUV Tivoli.
Vlani predstavené SUV Torres dostalo čisto elektrickú verziu EVX. O logo SsangYongu ale asi príde.
Vynovený kórejský pikap je slovom do bitky. Komfortom jazdy pripomína SUV a v teréne využíva zbrane „starej školy“.
Premenovanie na trhu zavedenej značky, ktorej sa navyše po dlhom čase začína dariť, je pomerne zvláštny nápad.
Juhokórejský SsangYong má za sebou turbulentné obdobie. Z najhoršieho je však už vonku.
Nový Torres sa postaví sa medzi Korando a Rexton. Napriek drsným tvarom príde do Európy v čisto elektrickej verzii.
Novinka v portfóliu by mala byť veľmi schopná v teréne.
Nový autorizovaný predaj a servis vozidiel SsangYong bol koncom januára otvorený v Trenčíne.
Ssang Yong sa v tomto storočí už druhýkrát ocitol na hranici krachu. Ak by skončil, o prácu by prišlo 60- až 100-tisíc ľudí.
Ak by SsangYong skrachoval, o prácu by mohlo prísť až stotisíc ľudí. Vyzerá to tak, že najhorší scenár sa nenaplní.