Výstavba ďalšej časti by mohla začať už v marci budúceho roku, cena za dobudovanie obchvatu je takmer 29 miliónov eur.
Zrušené obstarávania sa mali týkať časti cesty od hranice Prešovského kraja po Jánovce (okres Poprad) a tiež od Levoče po obec Svinia (okres Prešov).
Za vyše 11,6 milióna eur bez DPH sa opravuje úsek s dĺžkou takmer 10 kilometrov a päť mostov. Treba rátať s dlhodobými dopravnými obmedzeniami.
Ak sa do mostov ugrgentne nezainvestuje, podľa Ministerstva dopravy budú v roku 2031 nevyhovujúce prakticky všetky.
Cez Kremnicu za 12 hodín prejde po ceste I/65 takmer 8-tisíc áut. Situácia sa stala neúnosnou najmä pre chodcov.
V čase špičky môže zdržanie v opravovanom úseku presiahnuť 30 minút. Práce by mali trvať až do júna.
Oprava cesty sa rozbieha v týchto dňoch. Predbežne by mala trvať 18 mesiacov.
Objazd bude stáť na existujúcej priesečnej neriadenej križovatke ciest prvej triedy I/18 a I/74. Stavať sa bude rok.
Petíciu za komplexnú opravu cesty 1. triedy I/18 už v roku 2017 podpísalo vyše 2 000 ľudí.
Ide o kritický úsek na ktorom je dnes intenzita dopravy viac ako 30 000 vozidiel a podiel ťažkej kamiónovej dopravy je zhruba 30 percent.
Významná kruhová križovatka pribudne v centre Strážskeho po mnohých odkladoch ešte v tomto roku.
Ešte pred rokom tvrdila Slovenská správa ciest, že s výstavbou obchvatu Prievidze začne v roku 2022. Teraz tvrdí, že na to nemá peniaze.
Ide o ťažiskovú cestu, na ktorú sú prostredníctvom miestnych komunikácií napojené desiatky okolitých obcí.
Vážsky most, ktorým denne prechádza v priemere vyše 15-tisíc automobilov je dočasne podopretý. Generálnu opravu potrebuje akútne.
Dlho očakávaný, takmer 12-kilometrový obchvat s 13 mostami, je o krok bližšie k výstavbe. Tá by mala trvať 36 mesiacov.
Dnes začala oprava cesty I/66, ktorá je najvyťaženejším dopravným úsekom v Banskej Bystrici.
Analytici chcú obchvat bez kruhových objazdov a možnosť celé obstarávanie zrušiť, ak sa ukáže ako nerentabilné.
Ešte pred rokom sme písali, že obchvat Šale sa odkladá "na dlho". Našťastie to už nie je pravda.
Štúdia uskutočniteľnosti modernizácie cesty Vranov nad Topľou - Stročín na nej posudzovala sedem úsekov, postavia sa možno len dva.
S prácami na viac ako 8 kilometrovom úseku sa má začať ešte tento rok.