Závod vo Windsore naplno tento rok vyrábal len 15 týždňov. A zamestnanci začali byť nervózni.
Kým Brusel vyháňa diesle z európskych ciest, sú krajiny, kde sa im darí. Reaguje na to aj koncern Stellantis.
Pôvodnými zakladateľmi projektu Automotive Cells Company (ACC) sú Stellantis a TotalEnergies, pridáva sa však aj nemecký Daimler.
Výrobný závod Volkswagenu v Bratislave aj Stellantisu v Trnave bojujú naďalej s nedostatkom polovodičových súčiastok.
Štvrtá najväčšia automobilka planéty vykázala napriek pandémii a čipovej kríze obrovský zisk.
Výška ani forma stimulu známa nie je, rezort hospodárstva reagoval, že nekomentuje rokovania s potenciálnymi investormi.
Stellantis odhalil, ako to bude vyzerať jeho elektrická stratégia. Počíta so štyrmi novými platformami.
Produkcia bude stáť v piatok a aj celý víkend.
V problémoch je fabrika v Ellesmere Port. Potom, čo jej odobrali Astru, nemá výrobný program.
Trnavský Stellantis dostane 180 miliónov eur na rozbeh výroby nových áut. Ich názvy nechce prezradiť, no vieme ich aspoň odhadnúť.
S výnimkou niektorých prevádzok a sektorov výrobu vo fabrike zastavia od utorka 29. júna do štvrtka 1. júla na všetkých zmenách.
Fabrika nebude vyrábať na nedeľnej víkendovej zmene a taktiež v pondelok 21. a v utorok 22. júna.
V pondelok 7. júna až na výnimky bude zastavená výroba na všetkých troch zmenách.
Produkcia bude s výnimkami zastavená v pondelok 7. júna na všetkých troch zmenách.
Produkcia bola zastavená od 17. mája.
Odstávka platí aj pre zamestnancov v administratíve.
Dôvodom je pretrvávajúci výpadok dodávok polovodičových komponentov.
S výnimkou niektorých prevádzok a sektorov je výroba automobilky zastavená.
Trnavský Stellantis musel v máji zastavovať výrobu už niekoľkokrát. Čo bude v ďalších dňoch, sa zamestnanci dozvedia až večer.
Trnavská automobilka Stellantis Slovakia obnoví výrobu na dnešnej nočnej zmene.