Zvyšujúci sa počet áut na slovenských cestách napĺňa pracoviská staníc technickej kontroly, ktoré musia navštevovať všetky autá staršie ako 4 roky v pravidelných intervaloch.
Únia autodopravcov Slovenska (UNAS) navrhuje zmeniť zákon, aby pokuty v súvislosti s emisnou a technickou kontrolou neboli likvidačné.
Počet staníc technickej a emisnej kontroly (STK) sa zvýši. Štát pripravuje liberalizáciu poskytovania týchto služieb pre motoristov.
Šesť osôb obvinil vyšetrovateľ Národnej kriminálnej agentúry z korupcie. Muži zákona zasahovali v Slovenskom pozemkovom fonde a na Stanici technickej kontroly v Bratislave.
KDH navrhuje rozšíriť existujúcu možnosť daňovej asignácie a neplatičom STK a EK chce dať lehotu. Podľa OĽaNO by mali europoslanci prednášať správu.
Za zmeškaný termín mastná pokuta. Môžu s ňou rátať všetci majitelia áut, ktorí si neustriehnu dátumy končiacej sa technickej a emisnej kontroly.
V druhej časti štatistík spoľahlivosti sa venujeme autám s vekom 4 až 5 rokov. Rebríčku opäť dominujú japonské a nemecké značky. Najlepšia je Toyota Prius, najhoršia Dacia Logan.