Elektrické SUV Škoda Enyaq nebude žiadnym malým autom.
Vyskúšali sme vlajkovú loď značky Citroën.
Nákupom jazdeného auta je možné ušetriť tisíce eur.
Na autosalóne v Ženeve sa Toyota pochváli nielen novučičkým Yarisom a jeho „bláznivou“ verziou GR, ale aj malým SUV, ktoré využije rovnakú platformu GA-B.
Je to neuveriteľné, ale vlani sa pre autá so zvýšeným podvozkom rozhodlo až 38,2 % slovenských zákazníkov. Žiaden iný segment trhu nie je tak silný. A komu sa darilo najlepšie?
Nemecká ministerka životného prostredia by privítala systém bonusov a malusov, ktorý by zvýhodnil autá s nízkou spotrebou a zdražil nákup vozidiel s vysokou spotrebou. Dotklo by sa to najmä populárnych SUV.
Vlaňajší automobilový trh na Slovensku skončil rekordom. Pozrite si rebríček značiek aj 40 najpredávanejších modelov.
Vlajkovú loď švédskej značky v čínskych rukách čaká s príchodom novej generácie podstatná zmena.
Dostať sa na Slovensku k novému veľkému športovo-úžitkovému automobilu, takzvanému esúvečku, s naftovým motorom môže byť už tento rok obrovský problém.
Už dávnejšie prognostici varovali, že plánovaná elektrifikácia áut môže naraziť na nedostatok akumulátorov. Bez nich jednoducho vyrobiť elektromobil nie je možné.
Bolo len otázkou času, kedy si Kórejčania trúfnu vstúpiť do sveta prémiových SUV. Teraz to spravili. A vo veľkom štýle.
Našli sme 11 výhod a 7 nevýhod SUV Sante Fe vo verzii Smart.
Nemá ísť len o Yaris so zdvihnutým podvozkom. Platforma bude síce rovnaká, ale novinka dostane autonómny dizajn. Postaví sa pod CH-R.
Aj Európa má dostať malé SUV segmentu B od Toyoty. Nemáme si ho však mýliť s novou Toyotou Raize, ktorá už absolvovala premiéru v Japonsku a je dvojčaťom Daihatsu Rocky.
Vyskúšali sme elektromobil od značky Mercedes! Aký má dojazd?
Vojenskí policajti budúci rok dostanú nové SUV Kia Sportage a Hyundai Tuscon. Za 52 nových vozidiel plánuje ministerstvo obrany zaplatiť 1,7 milióna eur.
Škandál s uväzneným šéfom Nissanu Carlosom Ghosnom sprevádzajú dramatické prepady predajov v Európe. Zmeniť to má radikálna obnova portfólia SUV.
Ešte nikdy neprekročili ročné predaje SUV v Nemecku milión kusov. Tento rok sa im to však podarilo už za jedenásť mesiacov!
Športovo-úžitkové vozidlá (SUV) podľa ich obdivovateľov dávajú slobodu, pre zelených sú absurdnosťou v čase klimatickej krízy.
Znie to ako rúhanie, ale môže sa to stať. Ak prídu SUV o svoju popularitu, zmení to tvár celého automobilového priemyslu.