Hľadáte cenovo dostupné SUV s nízkou spotrebou? V bazároch také existujú. A natrafiť v nich môžete aj na prémiové modely.
Duster so 4-valcom s objemom 1,3 nás prijeme prekvapil svojou agilitou a komfortným podvozkom.
Mokka vyzerá výborne a s 96 kW benzínovým trojvalcom je až prekvapivo dynamická.
Na svete je len málo jednotlivcov, ktorí prispeli k automobilovému vývoju tak ako Gordon Murray. A napriek pokročilému veku pracuje na ďalšom projekte.
Nový model prichádza aj ako elektromobil ë-C4 X. Rozmerovo patrí presne medzi modely C4 a C5 X.
Facelift sa tentokrát týka hlavne vzhľadu a čiastočne infotainmentu. Pod kapotou zostalo všetko "po starom".
V Maranelle nechcú spraviť z Purosangue „masovku“. Napriek tomu, že na stole majú stovky objednávok.
Formentor skvele jazdí, má výborný podvozok a úsporný naftový motor. Je však o niečo tvrdšie naladený.
Nový Torres sa postaví sa medzi Korando a Rexton. Napriek drsným tvarom príde do Európy v čisto elektrickej verzii.
Opel zmodernizoval svoje väčšie SUV Grandland. Zotrel písmeno X, no pridal viac štýlu a konektivity.
Vynovený Karoq s motorom s objemom 1,5 litra nás príjemne prekvapil nízkou spotrebou, zvonku je však zmien minimum.
Testovaná Kia Sportage nás príjemne prekvapila vysokým jazdným komfortom a nízkou spotrebou v meste. Na diaľnici sa však jej apetít zvýšil.
Prvé SUV z Maranella už nemá ďaleko na linky. Má byť iné ako konkurenti.
Prémiová divízia Fordu v elektrifikácii zaspala. To sa však zakrátko zmení.
Najväčšie bavorské SUV je na trhu už tretí rok, a tak prichádza na rad facelift.
Ateca je vydarené malé SUV, neprávom zostávajúce trochu v tieni u nás dominantného Karoqu.
Pri rastúcich cenách benzínu sa o plug-in hybride oplatí premýšľať. Jeho spotreba však môže kolísať vo veľkom rozpätí.
Bolo prvým SUV Škody naozaj Yeti? Celkom nie, pretože na Novom Zélande vznikali terénne škodovky už v polovici šesťdesiatych rokov.
Stále mladá Cupra rozšíri ponuku autorských modelov. Do dvoch rokov pribudne v jej portfóliu väčšie SUV.
Športovo-úžitkové autá sú populárne naprieč trhmi a segmentmi. Hoci prednosti im uprieť nemožno, majú aj niekoľko nevýhod.