Ešte pred pár rokmi bolo jediným SUV Škody Yeti. Dnes má štyri, ktoré poznáme, a ďalšie tri mimo Európy.
Karoq s 1,5-litrovým benzínovým motorom nás oslovil nízkou spotrebou a veľmi slušným jazdným komfortom. V špeciálnej 30 edition aj širokou výbavou.
Kompaktné elektromobily zo Stuttgartu sa dočkali modernizácie, ktorá sa odrazila na technike aj na výbave interiéru.
Stelvio urobí radosť hlavne aktívnym šoférom, je však dostatočne priestranné aj pre rodinu a vyzerá charizmaticky. Na ceste by mohlo byť o niečo komfortnejšie.
Mníchovské veľké SUV a jeho kupé verzia dostali modernizáciu, ktorá ich približuje súčasným trendom.
Formentor VZ5 jazdí naozaj skvele a aj pri extrémnych parametroch môže poslúžiť ako plnohodnotný rodinný crossover. Cenu má nastavenú pomerne sebavedomo.
Japonská značka sa viac sústredí na hybridizáciu modelového portfólia, no aby sa presadila na starom kontinente, musí rozšíriť aj ponuku elektromobilov.
V problémových situáciách by riadil vodič Ford Bronco postojačky, ovládacie prvky by boli na ráme predného okna.
Arkana má prepracovanú prednú masku s novým logom a prichádza s tromi benzínovými motormi s rozličnou mierou elektrifikácie.
Vyššie poplatky za parkovanie v Paríži sa budú odvíjať od hmotnosti auta, jeho veľkosti a výkonu motoru.
Jeep Compass vyzerá výborne. Plug-in hybridný pohon však nie je riešený šťastne a dojazd 350 kilometrov "na nádrž" je hendikepom.
Klimatickí aktivisti prepichli v Kodani pneumatiky vyše 100 SUV autám. Aj elektromobilom.
Kombinácia 1,5-litrového motora so 6-stupňovým manuálom nás príjemne prekvapila nielen spotrebou, ale aj kultivovanosťou. Interiér zas kvalitou spracovania.
Na Slovensku sa nový Touareg bude predávať výlučne v silnej výbave Elegance. S 3-litrovým naftovým šesťvalcom bude stáť necelých 70-tisíc eur.
Úspech Tiguanu je založený na kombinácii dynamického vzhľadu, vyvážených jazdných vlastností a priestranného interiéru.
Môže byť hybridné SUV s hmotnosťou 2,8 tony a s LPG predlžovacom dojazdu superekologické?
Austral má už v základe veľmi silnú výbavu a zaujímavý interiér. Od testovaného mild hybridu sme však čakali o niečo lepšiu spotrebu.
Legendárny terénny automobil už nie je len pracovný nástroj. Rovnako dobre dokáže plniť aj úlohu prémiového rodinného auta.
BMW X1 prekvapí vnútorným priestorom a príjemnou spotrebou benzínového dvojlitru. Trochu nám však chýbal známy ovládač iDrive.
Za posledné dve dekády "pribrali" európske autá na váhe až 20 % a narástli v priemere na dĺžku o 20 centimetrov.