Výskumníci skúmali sériu zvláštnych nehôd, keď do áut so zapnutými výstražnými majákmi narazili iné autá, jazdiace v autonómnom alebo čiastočne autonómnom režime.
Na kalifornských cestách testuje Tesla tajomný model. Podobá sa na Teslu 3 pred faceliftom. Ale prečo má potom kamufláž?
Americké Tesly sú opradené príbehmi o nízkej kvalite. Nejde o mýty. Ukázali to aj najnovšie štatistiky nemeckej siete technických kontrol TÜV.
Po šiestich rokoch by sa patrilo prísť s novým modelom. Tesla 3 si však musí vystačiť s hĺbkovou revíziou.
Šialené nehody Tesiel, ktoré bez varovania zrýchlia prakticky kdekoľvek, majú pravdepodobné vysvetlenie. Ich vodiči nie sú blázni.
Elektrická Dacia Spring je podľa bruselskej organizácie Green NCAP autom s najnižším dosahom na životné prostredie.
Brutálne znižovanie cien modelov Tesla 3 a Y vyvoláva zdesenie v radoch konkurentov. Už pri súčasných cenách totiž na elektrických autách zväčša prerábajú.
Najpredávanejší elektromobil planéty čaká modernizácia. Bude hĺbková.
Nedostatok elektrickej energie vo vojnou zmietanej Ukrajine, vedie majiteľov elektromobilov k improvizácii, podobnej časom socializmu.
Jednému z nich to bolo osudné. Tesla je v tom ale tentoraz celkom nevinne.
Tesla s poriadne nabrúseným americkým 8-valcom naozaj existuje, ale o tejto trojke to neplatí.
Automobilky nemajú v Európe čo oslavovať. Jedine ak stúpajúci odbyt plug-in hybridov a čistých elektromobilov.
Vo februári sa v Európe predalo najmenej áut za posledných 40 rokov! Zato elektromobily excelovali. Dosiahli rekordný podiel 20 %.
Automobilový výrobca už v minulosti čelil obvineniam zo strany regulačných úradov z nedostatočných bezpečnostných opatrení v jeho vozidlách.
Americký výrobca elektromobilov v júni doslova valcoval európsky trh. A lekciu „veľkým menám“ dala aj lacná Dacia Sandero.
Neočakávané zrýchlenie modelov Tesla 3 a Y môže viesť k nebezpečným situáciám.
Autopilot Tesly stojí pravdepodobne za ďalšou smrteľnou nehodou.
Od konsolidácie má európsky automobilový trh ešte poriadne ďaleko.
Na to, že sa elektromobily umiestňujú na prvých priečkach najpredávanejších áut, sme si už zvykli. Lenže v Nórsku alebo v Holandsku.
Hoci to Elon Musk nemal pôvodne v pláne, Model 3 vyrábaný v Šanghaji nakoniec zamieri aj do Európy.