Elon Musk tvrdí, že v Tesle skutočne môžete prežiť útok biologickými zbraňami tak.
Posledné tohtoročné kolo crashtestov Euro NCAP vystavilo bezpečnostné vysvedčenie dvanástim modelom áut. Darilo sa Tesle X, Renaultu Captur aj Škode Octavia. Zato modernizovaný Jeep Renegade si spravil poriadnu hanbu.
Elektromobily Tesla S a Tesla X sú tu s nami už pomerne dlho a hoci americký výrobca uskutočňuje inovácie priebežne, teraz má v pláne skutočnú zmenu.
Nie je to ešte potvrdené, ale uniknutý dokument naznačuje, že Tesla má vo schvaľovacom procese nové verzie 100D a 100X. Nemôže to znamenať nič iné, ako zvýšenie kapacity akumulátorov.
Luxusné elektrické SUV má viac ako len detské choroby. Predné elektricky ovládané dvere vás nepustia dnu a tie zadné krídlové zas nejdú zavrieť. A problémom sú aj okná či elektronika.
Tesla je špecifickou automobilkou a má rovnako špecifických zákazníkov. Možno aj preto sú ochotní akceptovať väčšinu nevýhod elektromobilov a tiež vysoké ceny. Platí to aj o novom SUV Tesla Model X, ktoré sa práve dostáva do Európy. Za najlacnejšiu verziu zaplatíte 100 100 eur. Ale bez dane!
Po dvoch rokoch čakania predstavil americký výrobca prémiových elektromobilov konečne svoj druhý model. Elektrické SUV Tesla X šokuje krídlovými zadnými dverami, čiastočným autonómnym riadením, aerodynamikou, dojazdom aj raketovým zrýchlením. To všetko bez kvapky paliva.
S ročným odkladom, ale predsa. Dlho očakávané americké SUV na batérie, ktoré malo byť na trhu už vlani, je tesne pred štartom výroby. Najdrahšia verzia prejde na jedno nabitie 470 km.
Len za tretí štvrťrok prerobil americký výrobca elektromobilov 74,7 milióna dolárov. Dôvodom sú vraj investície do vývoja nového SUV Tesla X, ale aj investície do výstavby supernabíjacích staníc.