Keď horí elektromobil, je to veľký problém. Ak sa však vznieti elektrický kamión, je to akoby horelo 10 elektromobilov súčasne.
Toto sú vôbec prvé reálne dáta o dojazde elektrických kamiónov Tesla.
Kamióny Tesla odvezú výrazne menej nákladu, než ich spaľovací konkurenti. Problémom sú ultraťažké batérie.
Má to byť revolúcia v kamiónovej doprave, ale teraz sa zdá, že tí, ktorí Teslu Semi navrhli, nákladné auto nikdy neriadili.
Vyzerá to tak, že Tesla Semi zamieri k prvým majiteľom ešte pred koncom tohto roku.
Revolučný elektrický ťahač Tesla Semi predstavil Elon Musk v roku 2017. Dodnes však nedorazil k zákazníkom.
Elon Musk síce svoje produktové sľuby vždy dodrží, ale dodržiavanie termínov mu príliš nejde. Presvedčili sme sa o tom už viackrát v minulosti.
V roku 2017, keď Tesla predstavila revolučný elektrický ťahač Semi, vyzeralo všetko optimisticky. Nakoniec sa však ani tento produkt nevyhne praxi bežnej pre americkú automobilku.
Tesla už vyberá zálohy za svoj prvý elektrický ťahač Semi a má naň tisícky objednávok. Podľa šéfa divízie nákladných áut Mercedes-Benz však jej sľubované parametre nie sú reálne.
Tesla minulý týždeň rozvírila vody vo svete úžitkových áut. Predstavila plne funkčný prototyp svojho elektrického ťahača. A hoci sú prvé dodávky zákazníkom plánované až na rok 2019, zálohy vyberá americký producent už dnes.
Elon Musk plánuje rozšíriť portfólio Tesly o batériami poháňaný kamión. Na svete je prvá snímka. Má jazdiť ako športové kupé.