Trvalo to takmer tri roky, kým Tesla v tichosti priznala prešľap so svojím „revolučným“ volantom Yoke. Na viac ale nemá.
Podľa najnovšej správy automobilky Tesla sa zákazníci nemajú obávať degradácie batérií.
Tesla musela priznať, že jej propagačné video z roku 2016, demonštrujúce autonómne schopnosti, bolo zinscenované.
Trvalo to dva roky, kým Tesla priznala, že jej futuristický volant Yoke je nezmysel.
Modernizovaná Tesla S šokovala „polvolantom“ Yoke. Príležitosti sa tak chytil známy úpravca amerických elektromobilov.
Až na USA Tesla zastavuje predaj luxusných modelov S a X. Stáť za tým má veľké množstvo nevybavených objednávok.
Problém s malým pamäťovým čipom je vážnejší, než sa môže na prvý pohľad zadať. „Odíde“ určite.
Luxusné modely Tesly potrebujú modernizáciu ako soľ. Teraz sa konečne zdá, že sa čosi deje.
Ani americké elektromobily Tesla S a Tesla X nie sú odolné voči útokom hekerov.
Čínsky automobilový priemysel napreduje míľovými krokmi. Dôkazom je aj elektrické SUV Human Horizons HiPhi X.
Elektromobily Tesla S a Tesla X sú tu s nami už pomerne dlho a hoci americký výrobca uskutočňuje inovácie priebežne, teraz má v pláne skutočnú zmenu.
Panoramatické strechy elektromobilov Tesla sa občas sfarbia dooranžova. Vyzerá to, ako by ich napadla korózia. Lenže tak to nie je. Tajomstvo má logické vysvetlenie.
Táto disciplína býva výsadou výkonných SUV ako Porsche Cayenne či VW Touareg. Teraz sa však do boja zapojil elektromobil.
Policajná Tesla X mala byť jednou z hviezd autosalónu v Toronte. Ekologický počin tamojších strážcov zákona sa však minul účinku. Občanom sa nákup drahého elektromobilu vonkoncom nepáči.
Na kalifornský oblastný súd v San Jose bola doručená žaloba na automobilku Tesla. To by nemusel byť veľký problém. Problémom je, že je pod ňou podpísaných 47-tisíc majiteľov jej luxusných elektromobilov.
Šéf automobilky Tesla Elon Musk priznal, že dať novému asistenčnému systému názov Autopilot, bola chyba. Ľudia od neho totiž očakávajú zázraky. A to môže byť nebezpečné.