Proti Tesle štrajkujú mechanici, elektrikári, poštári, prístavní robotníci a dokonca aj smetiari.
Od roku 1903 sa na stieračoch áut nič podstatné nezmenilo. Stále je to ramienko, ktoré sa pohybuje vo výseku kruhu. Tesla má však nové riešenie. Zotrieť má 100 % plochy čelného okna.
Po tomto víkende mala byť americká Tesla S elektrickým kráľom Nürburgringu. Oslavné ódy ale z Fremontu akosi nedorazili. Zato sa rado ozvalo Porsche.
Asi by ste očakávali, že najhorúcejšiu krv za volantom majú vodiči nemeckej prémiovej trojky. Nie je to však celkom tak. Štatistika holandskej spoločnosti Athlon má celkom iného víťaza.
Americký výrobca luxusných elektromobilov sa topí v obrovských stratách. Pomôcť by mohla novinka, ktorá nemá s autami veľa spoločného. Tesla sa totiž púšťa do výroby batériových systémov pre domácnosti.
Výroba nového masového elektromobilu Tesly má odštartovať už o pár týždňov. Presné špecifikácie nie sú zatiaľ známe, no na internet unikla prezentácia, ktorá odhaľuje viac.
Americký výrobca elektromobilov nečaká, kým v Európe vznikne sieť dostatočne výkonných nabíjacích staníc. Buduje ich sám. Majitelia Tesly S ich budú využívať bezplatne!
Koncern by mal prepúšťať kvôli zachovaniu konkurencieschopnosti pri prechode na elektromobilitu.
Tesla zatiaľ nakupuje články pre svoje elektromobily od Panasonicu. No v rámci tajného projektu Roadrunner chce prísť s vlastnými batériami.
Technológia elektromobilov napreduje. Na dochádzanie do práce stačia. Čo však, ak musíte nečakane vyraziť na dlhú cestu?
Nemecká Gigafactory neďaleko Berlína, ktorú Tesla už takmer dokončila, stále nemá súhlas ekológov. Výrobu v nej chcú začať aj bez neho.
Po mega úspechu v Nórsku plánuje americká Tesla frontálny útok aj na najväčšom trhu Európy. Chce tu predávať 10 000 elektromobilov ročne.
Tesla Model Y sa vymkla spod kontroly a čínskym mestom sa tri kilometre rútila takmer dvestokilometrovou rýchlosťou. Zanechala za sebou dvoch mŕtvych.
Agentúra Reuters prišla s rozsiahlou reportážou, ktorá usvedčuje americkú Teslu z toho, že pri výrobe nových áut používala komponenty, o ktorých vedela, že môžu byť poruchové.
Ani americké elektromobily Tesla S a Tesla X nie sú odolné voči útokom hekerov.
Nová kyvadlová doprava do berlínskej Gigafactory sa spolieha na techniku známu 130 rokov.
S ročným odkladom, ale predsa. Dlho očakávané americké SUV na batérie, ktoré malo byť na trhu už vlani, je tesne pred štartom výroby. Najdrahšia verzia prejde na jedno nabitie 470 km.
Elektrické siete nie sú pripravené na nápor elektromobilov.
Po prvých 5 mesiacoch v čele rebríčka európskych bestsellerov vystriedala Dacia Sandero Teslu Model 3.
„Tesla predáva ľuďom len recepty,“ povedal na adresu amerického výrobcu elektromobilov sám šéf Toyoty Akio Toyoda.