Ford Explorer vyzerá vynikajúco, má praktický interiér a ponúka veľmi slušný jazdný komfort. Len spotreba mohla byť o niečo nižšia.
BMW 520d xDrive v verzii kombi je ideálnou kombináciou luxusu, praktickosti a vynikajúcich jazdných vlastností.
Kangoo zaujalo modularitou, priestranným interiérom a nečakane živým motorom. Len spotrebu má o niečo vyššiu.
Opel vzkriesil niekdajší názov Frontera a dal ho malému-veľkému crossoveru. Nová Frontera môže byť až 7-miestna, ale tú sme na prezentácii na Malorke nemali možnosť vyskúšať.
DS 7 ponúka už v základe silnú výbavu a prémiový interiér. Pod kapotou má kultivovaný diesel, ktorému by možno prospelo pár koní naviac.
Vyskúšali sme dvojliter s označením VZ a výkonom 265 koní. Jeho dynamika nás zaujala, komfort tiež.
Super s najsilnejším dieslom dokáže jazdiť so 6-litrovou spotrebou, no podvozok má o niečo hlučnejší a tvrdšie nastavený.
Puma prešla modernizáciou, v rámci ktorej bol kompletne "prekopaný" najmä interiér. Aj po nej si napriek menšiemu zdraženiu zachovala zaujímavý pomer cena/hodnota.
Formentor má po facelifte novú prednú masku, ktorá nie je každému po chuti. S 333-koňovým štvorvalcom však jazdí famózne.
Kuga má pod kapotou hladký dvaapollitrový motor, s ktorým vďaka elektrickej výpomoci dokáže v meste občas podliezť aj šesťlitrovú hranicu.
Ford Focus vo verzii kombi má naozaj veľký kufor, výborný podvozok, priemerný automat a od 4. generácie sa trojvalca určite netreba báť.
Rafale výborne vyzerá, na ceste je komfortný a v meste vie byť mimoriadne úsporný. Testovaný motor by sme určite nepodceňovali.
BMW pri tomto plug-in hybride urobilo dve vynikajúce veci - takmer zdvojnásobilo kapacitu batérie a zrýchlilo nabíjanie.
Scenic E-Tech má už v základe veľkú 87 kWh batériu, tepelné čerpadlo a spotrebu pod 18 kWh, čo značí reálny dojazd okolo 500 kilometrov.
Octavia Drive jazdí s 1,5-litrovým štvorvalcom mimoriadne úsporne, manuál jej svedčí. Nízka cena pritom vôbec neznamená chudobnú výbavu.
Redakčným testom prešla štvorkolka TCe 130 s manuálom a verzia Hybrid 140. Obe v najvyššej výbave Extreme. Pozrite sa, ktorá nás oslovila viac.
Mercedes AMG E53 Hybrid môže dosiahnuť krátkodobo výkon až 612 koní a stovku zvládne pod štyri sekundy.
ZR-V využíva benzínový dvojliter hlavne ako generátor energie pre elektromotor, no dokáže aj poháňať auto. Preto je tichá a v meste mimoriadne úsporná.
BMW 550e xDrive zaujalo hi-tech prevedením a skvelým zrýchlením. Nabíjať by sa však mohlo rýchlejšie a cenu má naozaj neskromnú.
Countryman je tak veľký, že si hádam ani označenie "Mini" nezaslúži. Je z neho plnohodnotný a prekvapivo agilný rodinný crossover s veľmi slušnou spotrebou.