Swift vyzerá výborne, s atmosférickým trojvalcom dokáže jazdiť so spotrebou pod päť litrov a aj s automatom sa s cenou dostal len mierne and hranicu 17-tisíc eur.
Fiat 600 je v skutočnosti väčší, než sa môže na prvý pohľad zdať. S mild-hybridným trojvalcom jazdí úsporne, extra dynamiku však od neho nečakajte.
Doblò Combi príjemne prekvapilo spotrebou a aj veľmi slušným jazdným komfortom. Jeho silnou stránkou je veľký kufor, slabšou jazda vo vyšších rýchlostiach po diaľnici.
Na modernizovanej Kiu Sportage nas zaujali najmä nový motor, moderné svetlá a tuhosť karosérie v teréne. Navyše nám v žilinskej továrni ukázali aj proces ošetrenia auta proti korózii.
Renault 5 vyzerá vynikajúco a cítiť, že bol navrhnutý nielen pragmaticky, ale aj preto, aby ste z neho mali radosť. A keď sa pozriete sa spotrebu, budete ju mať ešte väčšiu.
Omoda 5 nás príjemne prekvapila interiérom a kvalitou spracovania. Jazdný komfort je pomerne slušný, výbava už v základe silná, len dvojspojkový automat je trochu lenivý.
Mercedes-AMG CLE 53 Coupé má pod kapotou takmer 450 koní a na stovku zrýchli za 4,2 sekundy. Na ceste je však prekvapivo pohodlný a v komfortnom režime vhodný aj na dlhé cesty.
Modernizované BMW iX xDrive 45 púta pozornosť nielen odvážnym dizajnom, ale aj technickými vylepšeniami. Hlavnou novinkou je väčšia batéria s kapacitou 95 kWh.
Terramar nás prekvapil reálnym trojciferným elektrickým dojazdom a chválime aj rýchle nabíjanie. V zákrutách však cítiť jeho vyššiu hmotnosť a PHEV pohon ubral citeľne na kapacite kufra.
Jaecoo 7 SHS nás prekvapilo naozaj nízkou spotrebou a veľkým dôrazom na vnímanú kvalitu. Viac osloví pohodovo jazdiacich šoférov, než tých, čo preferujú dynamickú jazdu.
Nový Tayron sme si vyskúšali v dvoch zaujímavých verziách. V základnej 1,5 eTSI ale aj drahý plug-in hybrid vo výbave Elegance. Oba však bez pohonu 4x4. Ktorý by sme si vybrali?
Najvýkonnejšia verzia ID.7 spája dva svety. Na stovku zrýchľuje ako Golf GTI, ale na palube ponúka relax v štýle luxusnej limuzíny.
Ford Puma GNE je elektrické auto, ktoré ponúka presne to, čo má mať mestský crossover – primeranú kapacitu batérie, rozumný výkon aj hmotnosť. Výsledkom je nízka spotreba elektriny.
Suberb čisto na elektrinu prejde vyše sto kilometrov a aj s vybitou batériou je mimoriadne úsporný. Výkon je dostatočný, len pružné zrýchlenie nás príliš nenadchlo.
Česká automobilka sa pokladá za rodinne zameranú značku a platí to aj pre elektrický Enyaq s najväčšou batériou a pohonom oboch náprav.
Kodiaq RS nás pri "civilnom" jazdení prekvapil úspornosťou a pochváliť musíme aj veľmi dobrý adaptívny podvozok. Umelý zvuk v interiéri pôsobí autenticky.
Berlingo nás oslovilo modulárnym interiérom a prekvapilo nízkou spotrebou a slušnou dynamikou. Navyše stále zostáva aj cenovo dostupné.
Leon s 1,5-litrovým agregátom s výkonom 110 kW a 6-stupňovou manuálnou prevodovkou má mimoriadne dobrú spotrebu a jazdí kultivovane. Dizajn má však trochu konzervatívny a aj preto je možno často prehliadaný.
Honda HR-V prekvapí priestorom v kabíne a nadchne spotrebou. Dynamika však nie je jej najsilnejšou stránkou.
Hyundai Staria je asi najextravagantnejším MPV na trhu. Nezaujal však len dizajnom, ale aj úsporným full-hybridom a luxusom v kabíne.