Nové elektrické Niro má nadviazať na úspech predošlej generácie. V mnohom ťaží z revolučnej Kie EV6. Len škoda, že sa jej priblížilo aj cenou.
S GLC 220d kupé spravíte bez problému na nádrž vyše tisíc kilometrov. Navyše je pohodlné a nechýba mu ani dynamika.
Stelvio urobí radosť hlavne aktívnym šoférom, je však dostatočne priestranné aj pre rodinu a vyzerá charizmaticky. Na ceste by mohlo byť o niečo komfortnejšie.
Spotreba bola počas testu nižšia než deklarovaná, dosiahnuť 400-kilometrový dojazd určite nie je nemožné. A ani cena auta "nevystrelila" do extrému.
Formentor VZ5 jazdí naozaj skvele a aj pri extrémnych parametroch môže poslúžiť ako plnohodnotný rodinný crossover. Cenu má nastavenú pomerne sebavedomo.
Captur zaujme najmä netradičnou architektúrou full-hybridného pohonu. Tá v praxi funguje veľmi dobre, spotreba v meste je minimálna.
Ioniq 6 prekvapil vnútorným priestorom a nízkou spotrebou, dokonca aj na diaľnici. Na digitálne zrkadlá však radšej zabudnite.
Oproti predchodcovi nové ID.3 výrazne zlacnelo, má väčší dojazd a kvalitou materiálov je v inej lige.
Vyskúšali sme benzínový Renault Kangoo v osobnej verzii a elektrickú úžitkovú verziu s batériou s kapacitou 45 kWh.
Agregát s výkonom 110 koní nás príjemne prekvapil agilitou aj spotrebou.
Auto nás prekvapilo nízkou spotrebou pri vybitej batérii a slušným elektrickým dojazdom. Nabíjanie je však o niečo pomalšie a cena pomerne vysoká.
Superb boduje cestovným komfortom a veľkým vnútorným priestorom. V najsilnejšom prevedení príjemne prekvapil aj spotrebou.
Enyaq vyzerá výborne a príjemne prekvapil spotrebou. Aj napriek vyššej cene by sme určite volili variant s výkonnejšou batériou.
Jeep Compass vyzerá výborne. Plug-in hybridný pohon však nie je riešený šťastne a dojazd 350 kilometrov "na nádrž" je hendikepom.
S dieslovým dvojlitrom má Trafic vynikajúcu spotrebu a prekvapila nás kultivovanosť dvojspojkového automatu. Len so sedadlami sa ťažko manipuluje.
Kombinácia 1,5-litrového motora so 6-stupňovým manuálom nás príjemne prekvapila nielen spotrebou, ale aj kultivovanosťou. Interiér zas kvalitou spracovania.
DS 9 vyzerá výborne a má skvelú výbavu. Elektrický dojazd je však slabší a cena sa nám zdá trochu prehnaná.
Dizajnový "refresh" Dusteru prospel. Má skvelý podvozok, trochu spomalený automat, dobrú spotrebu a cenu, ktorá neustále rastie.
Úspech Tiguanu je založený na kombinácii dynamického vzhľadu, vyvážených jazdných vlastností a priestranného interiéru.
MG HS je mimoriadne komfortné a s veľmi dobrým pomerom cena/hodnota. V ponuke je však len jeden motor a chýba aj pohon 4x4.