Toyota stoj čo stoj chcela, aby jej najmenší model bol aj naďalej vstupnou bránou do sveta tejto značky.
Na rozdiel od Citroënu C1 a Peugeotu 108 sa ich japonský súrodenec Toyota Aygo dočká druhej generácie.
Mnoho značiek odpisuje malé autá. Toyota nie. Pre segment A hľadá nový štýl. A zdá sa, že sa jej to podarilo.
Nad malými autami sa sťahujú čierne mračná. Konzervatívna Toyota to ale zas až tak pesimisticky nevidí.
Najmenší model Toyoty ponúka za rozumnú cenu elegantný vzhľad, moderný interiér a dobré jazdné vlastnosti. Nie je však pre každého.
Citroën C1, Peugeot 108 a Toyota Aygo – to je známe trio miniáut z českého Kolína. V budúcnosti to tak byť ale nemusí.
V českom Kolíne už spustili výrobu modernizovaných trojčiat – Citroënu C1, Peugeotu 108 a Toyoty Aygo. Dizajnové retuše sprevádza aj príchod výkonnejšieho 3-valca 1,0 VTi či nasadenie nových asistenčných systémov. Jedn agregát však z ponuky zmizne.
Sprísnená metodika crashtestov Euro NCAP má svoje ďalšie obete. Bez autonómneho brzdenia si dnes jednoducho autá „neškrtnú“. Z ôsmich testovaných modelov sa tak na plné skóre zmohol jedine Mercedes-Benz GLA.
Nové Aygo bude opäť súrodencom dvoch francúzskych dvojčiat – Citroënu C1 a Peugeotu 106. Japonci si však dali poriadne záležať, aby sa im podobalo čo najmenej. A túto odlišnosť doviedli do extrému.
V priebehu leta prejde Toyota Yaris výraznou modernizáciou. Jeden z najúspešnejších modelov nižšej triedy čakajú zmeny v dizajne aj pár technických zlepšení.