Trvácnosť a odolnosť už nepatria medzi priority výrobcov automobilov. Kto však hľadá „nesmrteľné“ auto, musí si vybrať vozidlo s jednoduchou a robustnou technikou.
Toyota počíta aj do budúcnosti so spaľovacími motormi. Ten najvýkonnejší by sa mohol objaviť v reinkarnovanej legende.
Kategória ľahkých športových áut sa pomaly z ponuky automobiliek vytráca, ale Toyota si na modeli GR86 stále zakladá. A dokazuje to nová špeciálna séria.
Nová generácia spaľovacích motorov má byť úplne iná ako tá súčasná.
Už prvá generácia Toyoty C-HR vyrazila mnohým dych. Tá druhá v šokujúcom štýle vonkoncom nezaostáva. Tento futurizmus nie je ale lacný.
Je to rúhanie? Nie. „Je to náš spôsob, ako vyliezť na horu bez emisií,“ povedali.
Po troch rokoch prichádza Toyota s modernizáciou svojho najmenšieho SUV. Má silnejší hybridný pohon a zlepšené bezpečnostné systémy.
Spaľovanie čpavku v motoroch znie možno trochu bláznivo, ale logiku má. Emisie CO2 znižuje totiž až o 90 %.
Peugeot 208 a Toyota Yaris majú za sebou omladzovaciu kúru. Francúz dostal nový mild hybridný pohon, a tak sme boli zvedaví, ako veľmi dokáže spotrebou konkurovať japonskému full-hybridu.
Po rokoch sme sa konečne dočkali “upgradu” jedného z posledných zástupcov pravoverných kupé. Vypočula Toyota fanúšikov?
Je prekvapivé, že elektromobily sa s počtom hlásených problémov samotnými zákazníkmi ocitli na chvoste rebríčka spoľahlivosti.
Sú čisté elektromobily správnou cestou k zníženiu emisií CO2?
Anketa svetové auto roka (World Car Awards) pozná víťaza. Šampanské otvárajú Kórejci. Elektrická Kia EV9 má nielen hlavnú cenu ale aj cenu za najlepší elektromobil.
Automobilový svet je chudobnejší. Trinásteho marca zomrel Macello Gandini, najvýznamnejší dizajnér áut všetkých čias.
V triede elektromobilov zatiaľ nie je extra veľká konkurencia. No aj tak za súpermi prvé čisto elektrické auto Toyoty mierne zaostalo. Našťastie, pomohol upgrade softvéru.
Toyota sa nemieni vzdať spaľovacích motorov. Hľadá všemožné riešenia, ako ich zachrániť a urobiť čistejšími.
Japonská Toyota a nemecký koncern VW sa už roky „naťahujú“ o post najväčšieho výrobcu áut planéty.
V Daihatsu falšovali výsledky crashtestov a používali pri nich iné komponenty ako v sériových autách. Robili tak desiatky rokov.
Tak ako v európskej ankete Car of the Year, môže aj v tej svetovej nakoniec zvíťaziť čínsky model. Stalo by sa tak prvýkrát v histórii.
Druhá generácia vznikla na mieru pre Európu. Je krajšia ako predchodkyňa?