Počas niekoľkohodinovej uzávery od 26. 7. do 27.7. bude doprava na D1 v smere na Bratislavu vedená po obchádzkovej trase.
Aktuálne prebieha archeologický prieskum, prekládky sietí, projektovanie a niektoré demolačné práce.
Nový obchvat meria 1,7 kilometra a spája diaľničnú križovatku Triblavina s cestou III/1059 v katastri obce Chorvátsky Grob.
Úplne nová cesta už spája diaľničnú križovatku Triblavina s cestou III/1059 v katastri obce Chorvársky Grob.
Križovatka Triblavina podľa NDS výrazne uľahčuje život obyvateľom Bernolákova a priľahlých obcí.
Má päť vetiev. Jej súčasťou sú aj dve „turbo – okružné" križovatky.
Problematické napojenie diaľnic by NDS chcela začať budovať, naráža však na administratívne prekážky a neochotu politikov.
Práce v okolí diaľničnej križovatky Triblavina pokračujú, najnovšie sa bude osádzať zvislé dopravné značenie.
Výstavba križovatky Triblavina trochu pripomína nekonečný príbeh. Vyzerá to však tak, že tento rok by mohol už naozaj skončiť.
Vďaka novej ceste, ktorá sa napojí na diaľničnú križovatku Triblavina sa zníži tranzit cez Slovenský a Chorvátsky Grob.
Diaľničiari odmietajú tvrdenia, že sa správajú ako Taliban a avizujú právne kroky.
Na križovatke D1/D4 pri Triblavine sa využíva unikátna technológia na posúvanie mosta. Akým spôsobom, môžeme naživo sledovať priamo teraz.
Dôvodom sú prípravné práce na výstavbe mosta D1/D4 v križovatke Ivanka, sever.
Unikátna švajčiarska technológia umožnila nadvihnúť tritisíc ton vážiacu konštrukciu, ktorú hydraulika následne vsunula pod diaľnicu.
Dôvodom obmedzení sú stavebné práce na križovatke D1/D4 pri Triblavine , pri ktorých sa využije moderná technológia
Na diaľnici D1 pri Triblavine dôjde od soboty od 8.00 h k zmene dočasného dopravného značenia a obmedzeniu počtu jazdných pruhov.
Zmluvná cena výstavby križovatky Triblavina vzrástla o polovicu na vyše 29 miliónov eur.
Prvé autá prejdú po novej križovatke ešte tento rok.
Diaľnica D1 medzi Bratislavou a Trnavou má byť kompletne rozšírená v roku 2028.
Práce na mimoúrovňovej križovatke Triblavina napredujú na severnej aj na južnej strane stavby.