Diaľnica D1 medzi Bratislavou a Trnavou má byť kompletne rozšírená v roku 2027.
Výstavba mimoúrovňovej križovatky Triblavina na úseku diaľnice D1 by mala byť obnovená predbežne v tomto roku a trvať by mala do leta 2020.
Ministerstvo dopravy prerušilo konanie o zmene stavby križovatky Triblavina z dôvodu doriešenia námietok účastníkov konania.
Výstavbu križovatky Triblavina podľa diaľničiarov dlhodobo spomaľujú aktivisti a politici, ktorí ju zneužívajú na svoje politické ciele.
Dopravná situácia pri hlavnom meste na diaľnici D1 sa neprestane komplikovať ani po dostavbe križovatky Blatné. Krátko po jej dokončení sa začne výstavba ďalšej križovatky Triblavina.
Občianske združenie Triblavina, ktoré je za rozšírenie diaľnice D1 Bratislava - Senec na šesťpruhovú diaľnicu s kolektormi, chystá na 4. apríla protest.
Občianske združenie Triblavina tvrdí, že NDS vykupuje pozemky pre úpravu diaľnice D1 aj s kolektormi, diaľničná spoločnosť hovorí, že nie.
Líder hnutia OĽaNO Igr Matovič si myslí, že štát postupuje v prípade stavby križovatky Triblavina podozrivo.
Kilometrové kolóny pri Bratislave v okolí Senca, Bernolákova alebo Ivanky pri Dunaji vyrieši rozšírenie cesty prvej triedy I/61.
Vyškrtnutie súbežných ciest (kolektorov) z projektu rozširovania spôsobuje obavy, že dnešné zápchy budú v budúcnosti ešte horšie.
Diaľnica D1 pri Bratislave sa má zmeniť na 8-pruhovú. Pôvodné riešenie s kolektormi by spôsobilo absolútny kolaps, tvrdí dopravný expert Ľubomír Palčák.
Občianske združenie Triblavina má výhrady k stanovisku odborníkov o rozšírení diaľnice D1 medzi Bratislavou a Trnavou.
Vodiči budú po diaľnici D1 neďaleko Bratislavy prechádzať po troch nových križovatkách. Križovatka Triblavina bude s ôsmimi pruhmi.
Diaľničný úsek medzi Bratislavou a Trnavou by sa mal stavať tak, ako ho navrhla odborná komisia, tvrdí minister Árpád Érsek.
Rekonštruovaná diaľnica by mala mať osem pruhov v úseku Bratislava – križovatka Blatné a šesť pruhov v úseku Blatné – Trnava.
Konečnú podobu technického riešenia križovatky Triblavina aktuálne prehodnocuje pracovná skupina zložená z odborníkov v dopravnom plánovaní a inžinierstve.
Členovia petičného výboru a Občianskeho združenia Triblavina listom požiadali ministra dopravy o osobné stretnutie.
Scéna, keď vodiči vchádzajú do Bratislavy po často zapchatej diaľnici D1, sa zmení. Ciest pribudne a pôjde o malý dopravný labyrint.
Plánované napojenie na diaľnicu D1 v okolí pripravovanej diaľničnej križovatky Triblavina pri Bratislave má stále svojich odporcov.
Zástupcovia petičného výboru za výstavbu križovatky Triblavina podľa pôvodných plánov na zabezpečenie ďalšieho verejného stretnutia.