So sumou 47,6 milióna eur na kilometer by tento úsek patril medzi najdrahšie diaľnice na Slovensku bez tunela.
Opatrenia proti zdražovaniu potrebujeme prijať veľmi urgentne a rýchlo, hovorí Štefan Kišš.
Ministerstvo financií sa poďakovalo Kiššovi za roky konštruktívnej a kvalitnej práce v štátnej službe.
Zmena zdravotnej poisťovne môže priniesť poistencovi určité výhody. O tých najväčších ľudí často presviedčajú podvodníci, ktorí balamutia dôverčivých ľudí.
Dokončenie diaľnice je podľa analytikov ÚHP prioritou z 2 dôvodov: súčasná cesta kapacitne vôbec nestačí a do roku 2030 musíme dobudovať transeurópsku dopravnú sieť (TEN-T).
Analytici chcú obchvat bez kruhových objazdov a možnosť celé obstarávanie zrušiť, ak sa ukáže ako nerentabilné.
Štúdia uskutočniteľnosti modernizácie cesty Vranov nad Topľou - Stročín na nej posudzovala sedem úsekov, postavia sa možno len dva.
Železničná spoločnosť Slovensko (ZSSK) zrušila súťaž na nákup deviatich dieselových motorových jednotiek za 40,3 milióna eur.
Podľa Útvaru hodnota za peniaze pochybnosti pri obstarávaní technológií vyvoláva odhadovaná cena aj navrhnutý spôsob výberu dodávateľa.
Investícia do štvorpruhovej druhej etapy severného obchvatu Prešova za 281 miliónov eur je spoločensky návratná.
Zvyšovanie počtu zaočkovaných ľudí je podľa ÚHP najefektívnejším spôsobom, ako ochrániť životy a znížiť škody.
Podľa analytikov je najlepším riešením R8 trasa, spájajúca priemyselný park Nitra - Sever s Bánovcami.
Dobudovanie križovatky D1 a D4 si podľa odhadov vyžiada investíciu 132,6 milióna eur. Náklady je však možné podľa ÚHP znížiť o 6,3 milióna eur.
Nová rýchlostná cesta R8 medzi Nitrou a Bánovcami má predbežne sedem navrhnutých variantov. Mala by prepojiť R1 a R2.