Na autosalóne v Šanghaji odštartuje VW novú čínsku ofenzívu. Trio noviniek vzniklo v Číne, pre Čínu a s čínskymi partnermi.
VW ID.2 má priniesť v predajoch elektromobilov značky doslova revolúciu. Stáť má totiž od 25 000 eur.
Na kanáli Drive Tribe sa objavilo neuveriteľné video. Týka sa raritného prototypu BMW M5 s nerealizovaným motorom W10 od Volkswagenu. Prsty v tom však BMW nemá. Je to presne naopak.
Volkswagen zverejnil prvú skicu nového pikapu Amarok. Trochu nám tým zamotal hlavu.
Po „trapasoch“ so softvérovou divíziou Cariad nie je vylúčené, že autá koncernu Volkswagen, vrátane Škody, využijú produkty čínskej spoločnosti EcarX.
Volkswagen dosiahol u Moody's svoj historický najnižší rating, no agentúra mu dáva stabilný výhľad a verí, že jeho situácia sa bude skôr zlepšovať, než zhoršovať.
Do rétoriky amerických odborárov sa vracia slovník smutne známy z 50-tych rokov a éry čistiek.
Cariad spôsobil oneskorenie vývoja niekoľkých koncernových modelov, odstávky ich výroby, masívny únik dát, miliardové straty - a všetci sú v pohode.
Nebolo by to prvýkrát, čo by sa nemecká automobilka podieľala na výrobe pre armádu. I keď v radikálne odlišných súvislostiach.
Volkswagenu sa ohromne darí v predajoch currywurstu. S nadhľadom sa dá povedať, že v predaji párkov je lepší ako v predaji áut.
Americký prezident v pondelok zaviedol clá na dovoz z Kanady a Mexika a v stredu ich už dočasne zrušil pre automobilky.
Volkswagen ukázal koncept nového najlacnejšieho elektromobilu značky. Sériová verzia však dorazí k zákazníkom až v roku 2027.
Z Passatu je v Európe už len kombi Variant. Zato čínski zákazníci majú na výber až dva sedany. A za cenu, ktorú im môžeme závidieť.
"Padáka" dostali dvaja topmanažéri a ohrozená je vraj aj pozícia Olivera Blumeho, ktorému vyčítajú, že "sedí na dvoch stoličkách".
Šéf Volkswagenu Thomas Schäfer potvrdil, že automobilka predstaví v septembri nový malý crossover na báze elektromobilu ID.2.
Wolfsburg sa pochválil prvou snímkou konceptu, z ktorého vznikne najlacnejší elektrický model. I tak si naň pripravte 20 000 eur. Čo všetko sa za to dalo kúpiť ešte donedávna...
Indická vláda chce, aby Volkswagen doplatil na cle takmer 1,4 miliardy dolárov. Ten tvrdí, že pri dovoze áut do Indie miestne zákony neporušil.
Zaparkoval, odletel a už sa nevrátil? Pred medzinárodným Letiskom Willyho Brandta v Berlíne stál viac ako rok opustený VW Golf.
Pokuty za nedodržanie emisných limitov sú ďalším polenom, ktoré Európska komisia hádže pod nohy automobilkám v pre ne mimoriadne náročnom období.
Volkswagen nechce svoje fabriky Číňanom predať, ale nebráni sa možnosti, že bude pre nich vo svojich nevyužitých fabrikách autá vyrábať.