Šéf skupiny Renault sa snaží do projektu elektrického Twinga získať konkurenčný Volkswagen.
Japonská Toyota a nemecký koncern VW sa už roky „naťahujú“ o post najväčšieho výrobcu áut planéty.
Elektrických "kombíkov" ja na trhu minimum. ID.7 Tourer je jedným z prvých európskych elektrických kombi vyššej strednej triedy.
Nemecký koncern obnoví v USA legendárnu značku Scout. S jej logom sa na trhu objavia elektrické SUV, dodávky a aj nákladné autá.
Podľa šéfa Renaultu Lucu de Mea je v hre aj vznik "automobilového Airbusu", ktorý by umožnil efektívne zdieľanie nákladov pri vývoji lacných elektromobilov.
Nemecká verejnosť nevidela bývalého generálneho riaditeľa koncernu Volkswagen Martina Winterkorna na verejnosti už roky.
Tak ako v európskej ankete Car of the Year, môže aj v tej svetovej nakoniec zvíťaziť čínsky model. Stalo by sa tak prvýkrát v histórii.
Vynovená ôsma generácia Golfu absolvovala dizajnové retuše, no najmä vylepšenia infotainmentu. Práve k nemu smerovali najväčšie výhrady.
Namiesto reklám domácich automobiliek budú nemecké futbalové štadióny počas EURO 2024 oblepené reklamami na čínske autá. Je to veľavravné.
Každoročné podujatie v Las Vegas naberá na popularite vďaka pokroku v odvetví informačnej techniky. Pre progresívne automobilky je to príležitosť predstaviť koncepty.
Slovenský automobilový sektor sa opäť dostáva na predkrízové čísla, keď výroba dosahovala rekordné úrovne.
Volkswagen bude prvým veľkým výrobcom, ktorý ponúkne Chat GPT ako štandardnú funkciu od 2. štvrťroka 2024 vo viacerých sériových modeloch.
Vráti sa viac hardvéru, ale manuálna prevodovka končí. Aj keď nutne nemusela. GTI má byť najvýkonnejšie v histórii.
Ďalšia generácia kultového Volkswagenu príde o spaľovací motor. Elektrický nástupca GTI sa predstaví skôr, ako by sme čakali.
Hoci siedma generácia úžitkovej ikony dorazí k zákazníkom až v roku 2025, predsériové prototypy sa už predvádzajú v „maskáčoch“.
V roku 2026 by mal Volkswagen predstaviť menší elektromobil ID.2 s cenou od 25 000 eur. A teraz vieme, že neostane sám.
Snaha o znižovanie nákladov vytvára doteraz nepredstaviteľné spojenia. Najnovšie sa šušká o kooperácii Renaultu a Volkswagenu.
VW vyrobil zo svojho legendárneho „chrobáka“ viac ako 21 miliónov kusov. A aj keď väčšinu z nich zožrala dávno hrdza, stále je ich príliš veľa na to, aby boli vzácne. Tento ale vzácny je.
Nová generácia, sa prepracovala z pracanta na atraktívny univerzál, praktickejší ako SUV, ale čo jazdné vlastnosti a zvláda stále terén?
Vyrobilo sa ich už vyše 1,6 milióna kusov vo viacerých generáciách.