Až 60 percent zamestnancov tu pracuje viac ako 10 rokov.
Grafika obrazoviek pripomenie klasický Golf aj Beetle.
Budúci Cayenne bude prvým čisto elektrickým SUV, ktoré sa tam bude vyrábať
Volkswagen toľko váhal s otázkou predaja svojho závodu v ruskej Kaluge, až sa riešenia chytili Rusi. Dobre to veru nevyzerá.
Koncern chce priamo konkurovať Tesle, posilniť svoju pozíciu v USA a v Číne a stať sa dominantným výrobcom elektromobilov v Európe.
Projekt "lacného" elektromobilu ID.2 napreduje. Nebude však nakoniec odvodený z konceptu VW ID.Life.
O vývoj pravdepodobne poslednej generácie spaľovacích motorov koncernu VW sa postará česká Škoda.
Jeden zo šiestich nových európskych závodov koncernu VW na akumulátory mal stáť v krajinách V4. Asi sa tak ale nakoniec nestane.
Už v lete by mal VW spustiť výstavbu novej továrne v Južnej Karolíne.
Spoločnosť dosiahla čistý zisk 15,8 miliardy eur
Už po dva a pol roku sa VW rozhodol vynoviť svoj kľúčový elektrický model ID.3. Bolo čo zlepšovať.
Nemecký koncern Volkswagen chce skoncovať s praktikami čínskych predajcov áut.
Vyrobených ich bolo viac ako 21,5 milióna kusov. Takýto Chrobák ale nezoženiete ani v múzeu.
Ani najväčšia európska automobilka sa nevyhla konštrukčným chybám. Pomenoval ich skúsený technik.
Pôvode mal stáť 20 000 eur, no neskôr automobilka zdvihla cenu na 25 000 eur. A teraz mení aj dizajn a dokonca názov.
Modernizovaný Touareg má premiéru naplánovanú v lete.
Greenpeace požaduje, aby súdy v Nemecku nariadili koncernu VW zákaz predaja spaľovacích áut. Takýchto sporov prebieha v Nemecku viac.
Dôvodom je rozdielny pohľad fabriky a zástupcov zamestnancov na časť kolektívnej zmluvy.
Ruský závod VW v Kaluge už stojí takmer rok. Teraz oň prejavili záujem Číňania. Dokonca tu chcú opäť vyrábať nemecké autá.
Nie je to tak dávno, čo Elon Musk považoval za najväčšieho potenciálneho konkurenta nemecký koncern Volkswagen. Teraz je všetko inak.