Do showroomov sa práve dostáva novučičká generácia Volkswagenu Golf. Hovoriť o jeho konci je preto tak trochu rúhaním. Ale táto ikona budúcnosť istú nemá.
V úplnom závere roka zverejnil Volkswagen ceny dlho očakávanej ôsmej generácie svojho bestselleru. Zatiaľ sú však v ponuke iba štyri motory.
Na prvý pohľad to tak nevyzerá, ale ôsma generácia európskeho bestselleru prešla naozaj zásadnými zmenami.
Do premiéry nového Volkswagenu Golf ostávajú doslova hodiny. Vo Wolfsburgu už odštartovali jeho produkciu. A tá má byť efektívnejšia ako kedykoľvek predtým.
Premiéra novej generácie Golfu je na spadnutie. Odohrá sa presne 24. októbra. Vo Wolfsburgu však musia teraz zúriť. Z montážnej linky totiž unikli snímky očakávanej novinky.
Najpredávanejšie auto Európy je takmer na štarte. Očakávať máme dizajnovú evolúciu a revolúciu v digitalizácii. Benzínové aj naftové motory mu ostanú.
Premiéra ôsmej generácie Golfu prebehne ešte tento rok. Ustrážiť ju pred zrakom nechcených objektívov je čoraz ťažšie.
Ôsma generácia najpredávanejšieho Volkswagenu mešká. Teraz automobilka opäť mení plány.
Nová generácia európskeho bestsellera prejde digitálnou revolúciou. Ukazuje to prvá skica palubnej dosky.
Kľúčový produkt z Wolfsburgu novej generácie mal byť predstavený na jeseň vo Frankfurte nad Mohanom. Stane sa tak však až o pár týždňov neskôr.
Siedma generácia Golfu sa pomaly blíži do finále. Novú verziu GTI TCR, inšpirovanú motoršportom, tak môžeme považovať za dôstojnú rozlúčku.
Nový Golf ôsmej generácie sa predstaví ešte tento rok. Revolúciu však nečakajte. Naznačujú to prvé snímky predprodukčného prototypu, ktorý si z kamufláže ťažkú hlavu nerobil.
Ôsma generácia európskej automobilovej ikony je za dverami. Nie je vylúčené, že v novej lacnejšej verzii pôjde o derivát Škody Scala.
Budúci rok predstaví Volkswagen ôsmu generáciu svojho kľúčového modelu. Nový Golf bude ľahší a úspornejší.
Budúci rok sa dočkáme ôsmej generácie ikony Golf. A nasledovať bude nielen ostré GTI, ale aj najvýkonnejšia verzia R 400. Tá má byť ultimatívnejšia ako kedykoľvek predtým. Aj vďaka mild-hybridnej sústave.
Ide zatiaľ len o koncept, no ešte do konca roka zamieri k prvým zákazníkom. A pôjde o najvýkonnejší Golf GTI všetkých čias. Jazdí takmer ako ostré „erko“.
Rok a pol po modernizácii spustil Volkswagen výrobu Golfu s novým 4-valcom 1,5 TSI Evo, vybaveným mikrohybridnou sústavou. Sľubuje spotrebu pod päť litrov. Je to koniec 1,6 TDI?
Kalendárny rok sa chýli ku koncu a k slovu sa dostávajú rôzne štatistiky. Jednou z najsledovanejších je predaj modelov na starom kontinente. Každoročne čakáme, či sa niekomu podarilo zosadiť z trónu Volkswagen Golf. Odpoveď je aj tentoraz záporná.
Začalo sa to príplatkovým analógovým autorádiom s jediným reproduktorom. Dnes môžete mať audiosystémy ovládané dotykom či dokonca gestami. Krásne to dokumentuje vývoj Volkswagenu Golf, ktorý šiel vždy s dobou.
Trieda MPV nie je práve v kurze. Valcujú ju crossovery s predným náhonom. No Volkswagen to nevzdáva. Po modernizácii Golfu inovuje aj Golf Sportsvan.