Škoda sa snaží prilákať zákazníkov bezprecedentnou zárukou na nové autá. Bohužiaľ však nie tam, kde je trhovou jednotkou.
Potraviny bude možné od júla tohto roka predávať aj po uplynutí dátumu ich minimálnej trvanlivosti.
Toyota ponúka bezplatnú záruku až na 10 rokov, stačí chodiť pravidelne do servisu. Škoda, že nie u nás.
Honda sa snaží pritiahnuť klientov nevšedným spôsobom. Bohužiaľ, Slovensko je mimo hry.
Kto by si nezaspomínal na staré dobré chladničky či práčky, čo vydržali desaťročia? Či nepočul o tajomných kazítkach?
Spoločnosť Apollo Vredestein uskutočnila zaujímavý prieskum. Na otázky ohľadne pneumatík odpovedalo až 2 200 slovenských motoristov.
Japonská automobilka sa u protinožcov odhodlala na čosi nevídané. Majiteľom poskytla sedemročnú záruku, a to bez obmedzenia kilometrov.