Dočkáme sa elektrifikácia trate z Devínskej Novej Vsi na hranicu s Rakúskom a výstavby terminálu integrovanej osobnej prepravy Bratislava – Ružinov.
Hospodárske výsledky Železničnej spoločnosti Slovensko (ZSSK) sú momentálne veľmi úzko späté s koronakrízou.
Až 700 miliónov eur chce do vlakovej infraštruktúry naliať minister dopravy Andrej Doležal cez reformný plán.
Novým generálnym riaditeľom Železníc Slovenskej republiky je Igor Polák, v spoločnosti doteraz pôsobil ako námestník generálneho riaditeľa pre prevádzku.
Správna rada Železníc Slovenskej republiky schválila návrh na odvolanie Juraja Tkáča z postu generálneho riaditeľa ŽSR.
Tender na modernizáciu železničnej trate Bratislava, Devínska Nová Ves - Kúty - štátna hranica SR/ČR trvá už dva a pol roka.
Vyššia kvalita služieb pre cestujúcich a zároveň nižšie náklady pre štát - to by mala priniesť liberalizácia železníc podľa dopravného experta Ľubomíra Palčáka.
Železničná spoločnosť Slovensko chystá najväčšiu investíciu od jej vzniku v roku 2005.
Útvar hodnoty za peniaze odporúča Železniciam SR opatrenia na zlepšenie hospodárenia a fungovania v objeme 151 miliónov eur.
Zatiaľ čo v roku 2015 bolo prepravených zhruba 24 miliónov cestujúcich s nárokom na bezplatnú dopravu, v minulom roku ich počet narástol na viac ako 27 miliónov.
Vedenie spoločnosti Železnice SR podpísalo kolektívnu zmluvu na roky 2019-2020 s Odborovým združením železničiarov.
Bývalý primátor Bratislavy Nesrovnal považoval stanicu Fililálka pri Trnavskom mýte za nevyhnutnú, súčasný primátor Vallo hovorí, že je to otázka 20 rokov.
Martin Erdössy šéfoval Železniciam Slovenskej republiky dva roky.
A to konkrétne na linke, ktorá spája Senec so stanicou Bratislava - Petržalka.
Železnice Slovenskej republiky v uplynulých dňoch zaznamenali na strednom a severnom Slovensku zvýšený výskyt krádeží súčastí trakčného vedenia.
Dopravné prostriedky zaznamenajú v nasledujúcich dňoch sviatočný nápor. Slovákov čaká štvordňový predĺžený víkend, ktorý mnohí strávia mimo miest.
Železnice Slovenskej republiky v roku 2017 dosiahli mierny zisk 102 tisíc eur, pričom plánovali vyrovnaný výsledok hospodárenia.
Železničná doprava na Slovensku je totiž podľa generálneho riaditeľa ZSSK Filipa Hlubockého desiatky rokov podfinancovaná.
Kazašská firma ostáva v súťaži o modernizáciu železničnej trate z Devínskej Novej Vsi po štátnu hranicu Slovenska s Českou republikou.
Výstavba chýbajúceho úseku trate Nitra - Trnovec nad Váhom je technicky realizovateľná, problematická je však návratnosť investície.