Do moderátorských čias sa opäť vrátila Lucia Hablovičová, ktorá sa posledné roky sústredila predovšetkým na chod vlastnej škôlky a charitatívne aktivity.
Sú často vlajkovými loďami známej firmy. Miestom, do ktorého sa nechodí len nakupovať.
Spŕšku urážok a rasistických komentárov vyvolala na sociálnej sieti reklama slovenskej firmy so športovým oblečením, na ktorej tovar prezentuje černošský model.
Poriadne ošemetná situácia môže nastať, ak patríte medzi slávne osobnosti a máte rovnaké meno ako vaša celebritná kolegyňa.
Taliansky módny návrhár Riccardo Tisci odišiel z francúzskeho módneho domu Givenchy, v ktorom pôsobil 12 rokov ako kreatívny riaditeľ.
Americkú herečku Sharon Stoneovú chceli za hlavnú hviezdu veľkolepej párty zástupcovia klenotníckej značky De Grisogono.
Jedna z najväčších prezentačných kampaní v histórii Slovenska. Aj tak by sa dalo označiť vytvorenie novej značky Slovenska, ktorou sa chce ukázať vo svete ako atraktívna krajina.
Pravidelne dvakrát ročne prinášame na stránke Žena.pravda.sk prehľad nových kolekcií známych značiek.
Sveter je momentálne neoddeliteľnou súčasťou šatníka. Kúpiť si pár nových kúskov, alebo zostať pri tých obľúbených z minulého roka?
MARIÁN REPA: Ľudia sú presvedčení, že keď v obchode siahnu po „svojej“ značke, dostanú to, čo očakávajú – rovnaké zloženie i rovnakú kvalitu.
Logo býva často prvá vec, čo padne do oka, keď prezentujete vlastnú krajinu v zahraničí, zdôrazňuje minister zahraničných vecí Miroslav Lajčák.
Až 83 percent Slovákov sa vyjadrilo, že je potrebné investovať do vytvorenia značky, vďaka ktorej bude Slovensko lepšie rozpoznateľné vo svetovej konkurencii.
Tokajská vinárska oblasť sa nachádza na Slovensku aj v Maďarsku. Obe krajiny sa o právo na značku Tokaj sporili už dlhší čas