Bez ruského priznania zodpovednosti nemôže existovať vierohodná mierová dohoda, uvádzajú pozostalí.
Haváriu neprežil nik z dovedna 67 pasažierov na palubách oboch strojov.
Pri Groznom bolo lietadlo vystavené rušeniu GPS a tiež falošnému vysielaniu tohto systému. Ide o jeden zo spôsobov elektronického boja vo vojne Ruska proti Ukrajine.
Španielsko prevádzkuje dva typy stíhačiek. Jedným sú stíhačky F-18 Hornet americkej výroby a druhým sú európske lietadlá Eurofighter Typhoon.
Nehoda sa stala pri pristávaní lietadla.
Lietadlo sa zrútilo do poľa s repkou. Keď hasiči dorazili na miesto, lietadlo horelo.
V lietadle neboli pasažieri, stroj sa zrútil pri skúšobnom lete po oprave.
Stroj SF-260D patriaci tureckým vzdušných silám vzlietol z leteckej základne v Kayseri.
Automatický systém nastavenia výkonu motorov sa pokazil, čím sa lietadlo odklonilo od vytýčeného smeru.
Vyšetrovanie pokračuje aj po sobotňajšom náleze tiel v mori pri Kostarike, teda deň po zrútení lietadla.
Lietadlo An-12 sovietskej výroby, ktoré sa zrútilo na severe Grécka, prepravovalo mínometnú muníciu zo Srbska do Bangladéša.
Šesť rokov starý Boeing 737-800 havaroval v Čuangskej autonómnej oblasti Kuang-si. Záchranári zatiaľ nenašli žiadnych preživších.
Lietadlo An-26 zmizlo z radarov v stredu 22. septembra vo vzdialenosti asi 38 kilometrov od letiska v meste Chabarovsk.
Lietadlo spadlo v katastri obce Mokrý Háj.
Posádka Boeingu 737-500 podľa vyšetrovateľov pred nešťastím nehlásila žiadne problémy.
Príčina nebola bezprostredne známa. Rovnako je nejasné, čo sa stalo s pilotom.
Vrak, a pravdepodobne aj pilot, zostal po náraze lietadla uviaznutý v suteréne domu.
S odvolaním sa na vyhlásenie ruského ministerstva obrany o tom informovala agentúra TASS.
Antonov An-26 sa zrútil v Konžskej demokratickej republike ešte vo štvrtok.
Dvojčlenná posádka sa stihla katapultovať a záchranári po nej pátrajú v Azovskom mori.